اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر تهران حقوق بشر حوادث دین و اندیشه سیاسی مرکزی

بیانیه قرارگاه کمیته های مردمی سعادت وصیانت انقلاب اسلامی مسجد پایه محله محور در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه

بیانیه قرارگاه کمیته های مردمی سعادت وصیانت انقلاب اسلامی مسجد پایه محله محور در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اگر ولی امر مسلمین اذن دهد بالاترین افتخارمان جهاد با صهیونیسم واز بین بردن این غده سرطانی است
باسم الله القاصم الجبارین
رژیم سفاک و خون آشام و اشغالگر قدس، در اقدامی جنایتکارانه و با قساوت تمام بیمارستان المعدانی غزه را با بمب های اهدایی شیطان بزرگ به خاک و خون و آتش کشید.چنین جنایت جنگی بی‌سابقه که خلاف همه قوانین انسانی و بین المللی است در مقابل چشمان کور سازمانهای بین المللی که فریاد ریاکارانه و دروغ دفاع از حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده است انجام می‌گیرد که با کمال بی‌شرمی در مقابل این جنایتها سکوت کرده اند.
امشب هولوکاست واقعی توسط سگهای کثیف و هار صهیونیست در بیمارستان غزه به وقوع پیوست و زنان و کودکان پناه برده به بیمارستان به همراه مجروحان و پزشکان و کادر درمان قطعه قطعه شده و در آتش کینه صهیونیستهای کافر سوختند.
لعنت و نفرین خدا بر نظاره کنندگان بی شرم بین المللی، نفرین بر برخی سران نامسلمان کشورهای اسلامی که به جای دفاع از مظلومان غزه کشتی کمک برای گرگهای خون آشام صهیونیست می فرستند،لعن و نفرین همه مسلمانان و آزادیخواهان عالم بر کسانی که با ارسال سلاح و سکوت مرگبار خود دست این جلادان کثیف و بی رحم را بازگذاشته اند.
مااعضای کمیته های سعادت وصیانت در سراسر کشور ضمن تسلیت به محضر حضرت بقیه الله عج و رهبر عزیز انقلاب از مسؤلین نظام و به ویژه دستگاه فعال وزارت خارجه می‌خواهد با استفاده از همه ظرفیتهای ممکن در بسیج سازمانهای اسلامی و نهادهای فعال حقوق بشری جلوی این نسل کشی بی‌سابقه را بگیرند.
ایمان داریم رزمندگان جبهه مقاومت در جهان و منطقه به زودی پاسخ قاطع و بازدارنده به این جنایتهای ددمنشانه می دهند واین رژیم خون آشام نفس های آخرش را می کشد
اللّهمّ انّا نشکو الیک فقد نبیّنا وغیبه ولیّنا وکثره عدوّنا
قرارگاه مرکزی کمیته های سعادت وصیانت انقلاب اسلامی

پ.ن.پ: رژیم سفاک و خون آشام و اشغالگر قدس نابود شدنی است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x