اجتماعی استان اصفهان تصاویر حقوق بشر حوادث مرکزی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان: «برقراری عدالت و ایجاد رضایتمندی مردم، نتیجه اجرای دقیق مفاد سند تحول و تعالی قوه قضاییه»

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان: «برقراری عدالت و ایجاد رضایتمندی مردم، نتیجه اجرای دقیق مفاد سند تحول و تعالی قوه قضاییه»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در این مراسم سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان، انقلاب اسلامی را مبدا شروع تحول در سیستم قضایی کشور دانست و گفت: با پیروزی انقلاب یکی از نیازهای اصلی کشور وجود عدلیه اسلامی بود که با تلاشهای آیت‌الله شهید بهشتی (ره) این امر محقق شد و تا امروز این تحول و تکامل ادامه دارد که نقطه عطف آن تدوین سند تحول قضایی بوده است.  

وی افزود: سند تحول قضایی توسط رئیس محترم قوه قضاییه تکامل یافت و با عنوان سند تحول و تعالی قضایی مبنای فعالیت دستگاه قضایی در تمام کشور قرار گرفت که نتیجه اجرای دقیق مفاد آن برقراری عدالت و ایجاد رضایتمندی مردم خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه به موضوع احیای حقوق عامه توسط دادستان‌ها اشاره و اظهار کرد: یکی از وظایف مهم دادستان‌ها ورود به مسأله احیای حقوق عامه است و چنانچه مواردی از سوی نهادهای اجرایی موجبات تضییع حقوق مردم را فراهم کند دادستان باید به‌عنوان مدعی‌العموم به مسأله ورود و با نگاه مطالبه‌گرانه و با ایجاد تعامل پیگیر رفع مشکلات باشد.

سید محمد موسویان در پایان، بر حضور در بین مردم و داشتن ارتباط مستقیم با آن‌ها، داشتن حسن خلق، انجام اقدام به موقع و قاطع و صدور دستورات متقن و صریح توسط دادستان‌ها تاکید کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه؛ مظاهر محمدی‌پور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب چادگان معرفی و از تلاش‌های اسماعیل موحدی دادستان پیشین این حوزه قضایی تقدیر شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x