اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه مرکزی

پیام تسلیت مسؤل تشکل ساماندهی قرارگاه رصد ملی غرب استان تهران به مناسبت ۲۸ صفر

دکتر وحید شکاری مسؤل تشکل ساماندهی قرارگاه رصد غرب استان تهران درپیامی فرارسیدن ۲۸ صفر را به مقام معظم رهبری وملت شریف ایران تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر وحید شکاری پیام تسلیت ۲۸ صفر را صادرکردند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز رحلت آخرین فرستاده خدا، اسوه ی اخلاق در جهان، حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و شهادت مظلومانه دومین امام معصوم، کریم اهل بیت و اسوه صبر و بردباری، امام حسن مجتبی (ع) و همچنین ۳۰ صفر روز غم بار شهادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت ، امام رافت و محبت، امام رضا علیه السلام (ع) است؛ تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت گام گذاشتن در مسیر حقانیت است که می‌تواند انسان امروز را به سوی توحید، تقوی و آرامش سوق دهد.

تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت گام گذاشتن در مسیر حقانیت است که می‌تواند انسان امروز را به سوی توحید، تقوی و آرامش سوق دهد.

اینجانب وحید شکاری بر خود لازم می دانم فرا رسیدن ۲۸ صفر ایام رحلت ملکوتی پیامبر رحمت (ص) و شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه‌ هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) را به پیشگاه حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده . امید است همه ما با پیروی از سیره علمی و عملی آن بزرگان سعادتمند شویم .

و من الله توفیق

وحید شکاری

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x