اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی مرکزی

۳ نکته در مورد سالگرد مهسا امینی

🔹۱.عزاداری نزد اهل سنت فقط برای ۳ روز است و مراسم سالگرد،معنایی ندارد.

🔹۲.روز ۲۵ شهریور امسال مصادف است با شهادت امام رضا«ع»،لذا مشکی پوشی مردم و تعطیلی مغازه ها ربطی به اعتراضات و اعتصابات ندارد.

🔹۳.دشمن قصد ایجاد شوک خبری از طریق انجام خرابکاری و عملیات تروریستی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

قابل توجه معترضین به مرگ مهسا امینی

🔴خواهران کشف حجاب کرده اینک وقت آن است که پاسخ گوی افکار عمومی باشید.

📌شما الان ده ماه هست کشف حجاب کرده اید و پا روی سازنده ترین سبک رفتار عفیفانه زن تمدن ساز ایرانی واسلامی گذاشته اید،اما بعد از ده ماه دیگر وقت آن است دستاوردهای این الگوی پوششی را برای خود وجامعه عیان کنیدو درباره دستاورد شعار ازادی توضیح دهید.

📌سوال اول: آیا کشف حجاب شما رغبت مردان به ازدواج و تعهد را افزایش داده وآمار ازدواج ما رشد کرده است یا خاصیت زنانگی را برای مردان بی مفهوم کرده است ؟

📌سوال دوم :آیا با کشف حجاب شما نظام منزوی شد و دستاوردی نداشت یا این شما بودید که با حجم گسترده متلک های خیابانی مواجه شده اید؟

📌سوال سوم : آیا کشف حجاب شما برای ما نتایج مثبت اقتصادی داشت ،یا این شما بودید که برای رقابت مجبور به استفاده بیشتر از خدمات زیبایی شده اید ؟

📌سوال چهارم :ایا کشف حجاب شما ،تورم‌ را کاهش داد یا با درگیر کردن جریان مطالبه گری به معضلات فرهنگی برای مدیران ناکارآمد سایه امن ایجاد کرد ؟

📌سوال پنجم :برای فرزندانتان و وارثان تمدن ایرانی اسلامی چه پاسخی خواهید داد ؟به آنها چگونه خواهید گفت ما پا بر روی ارزش های زن ایرانی گذاشتیم واز سبک زندگی زن غربی تبعیت کردیم که بر اساس فلسفه حقیرانه زن افسونگر طراحی شده بود ؟

⏪خواهر من وقتی کشف حجاب شما در طی این ده ماه هیچ دستاوردی برای تعالی خانواده واجتماع نداشته ،آن رابرای چه ادامه می‌دهید؟

قابل توجه معترضین به ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

این عکس دراربعین ۱۴۰۲ جهانی شد 👇

پرچم آلمان مزین به عکس آقا در پیاده روی #اربعین۱۴۰۲☝️دنیا فهمیده سید علی خامنه‌ای کیست اما بعضی‌ها خودشان را به خواب زده اند.▪️ حزب‌الله آلمان اعلام موجودیت کرد !!

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x