پیام تسلیت قائم مقام نهاد صلح وسازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران به مناسبت شهادت امام سجاد (ع)

وحید شکاری درپیامی شهادت امام سجاد را به عموم شیعیان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش مسؤل روابط عمومی نهاد صلح وسازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران وحید شکاری پیام تسلیتامام سجاد راصادر کردند.

درمتن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت زین العابدین(ع) با جهت‌گیری معنوی، تقوای الهی، پارسامنشی و تدوین اندیشه اسلامی اهداف عالیه حکومت اسلامی را بازگو نمود و با به یادگار گذاشتن منشورِ توحید، استقامت، صبر و امامت که همان صحیفه سجادیه است، دریایی از معنویات را از خود به یادگار گذاشت تا چراغ راه روشنی برای تمام بشریت باشد.

اینجانب شهادت شاهد کربلا بزرگ مرد مناجات امام عابدان و عارفان، راوی حکایت عشق در نینوا داغدار لاله های کربلا، امام کاروان اسراء، آقا علی بن الحسین حضرت زین العابدین (علیه سلام ) را به عموم شیعیان تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.

وحید شکاری قائم مقام نهاد صلح وسازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x