پیام تسلیت مسؤل ساماندهی سازمان ها وادارات دولتی به مناسبت ماه محرم

مجتبی کریمی مسئول ساماندهی سازمان‌ها و ادارات دولتی درپیامی فرارسیدن ماه محرم را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش مسول روابط عمومی نهاد صلح وسازش استان تهران مجتبی کریمی پیام فرا رسیدن ماه محرم را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم ماه خون و عاشورا، روز قیام علیه کژی ها و ناراستی های همه ستمگران و ظالمان عالم است و حسین (ع) منادی آزادی و آزادگی است، آنکه عاشورا را آفرید و فرمود: اگر دین ندارید،لااقل آزاده باشید .

محرم می آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر ظلم را در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون ناامیدی در برابر زورگویان و قدرت طلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد و شعار “هیهات منا الذله” را عملی سازد و پرچم پرافتخار نهضت حسینی را در جهان به اهتزاز درآورد.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم با شور و شعور عاشورایی در عزاداری این ایام که فرصتی ارزشمند برای آموختن مهمترین درس ذلت گریزی، ستم ستیزی و حمایت دین و اصول اسلامی است، با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت( علیهم السلام ) در مسیر سعادت گام برداشته و نمونه شایسته ای از شاگردان مکتب عاشورا باشیم .( انشاء الله )

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x