اجتماعی استان

۱۰ هزار دانش آموز اصفهانی آموزش های ترافیکی را طی یک هفته گرفتند

۱۰ هزار دانش آموز اصفهانی آموزش های ترافیکی را طی یک هفته گرفتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز : سرهنگ محمدرضا محمدی، درگفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: براساس تفاهم نامه بین فرماندهی انتظامی استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش رؤسا و کارشناسان پلیس راهور استان طی یک هفته گذشته در مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم حضور یافته و به ارائه آموزش های همگانی در راستای توسعه فرهنگ ترافیک پرداختند.

وی افزود: در طول هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر تحت آموزش های کاربردی ارائه شده توسط کارشناسان پلیس راهور قرار گرفتند که آموزش این حجم از جمعیت دانش آموزان در طول یک هفته بسیار حائز اهمیت است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، قوانین و مقررات مربوط به عابران پیاده، قوانین مربوط به دوچرخه سواری، آشنایی با علایم و هشدارهای ترافیکی، نحوه استفاده از چراغ های راهنمایی و رانندگی و فرآیند دریافت گواهینامه خودرو و موتورسیکلت برای دانش آموزان مقطع متوسطه از جمله این آموزش ها بودند که توسط کارشناسان پلیس راهور ارائه شدند .

سرهنگ محمدی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس از ارائه این گونه آموزش ها گفت: این روند کماکان تا پایان سال ادامه خواهد داشت و انشاء الله تمامی دانش آموزان تحت آموزش های همگانی پلیس راهور قرار خواهند گرفت.

محمدامین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x