پیام دکترسید عظیم جولازاده حسینی به مناسبت هفته معلم

دکترسیدعظیم جولازاده حسینی معاونت جذب و سازماندهی جامعه بسیج کارگری کشور و قرارگاه جهادی کشور هفته معلم رابه معلمان فرهنگ آفرین کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکترسید عظیم جولازاده حسینی پیام تبریک هفته معلم را صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در ردای تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل، در عمر با برکت خویش و جریان پیروزی انقلاب داشت.

علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است.

در چنین نگاه ارزشی، حرفه معلمی، افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلت والا و معلمین پرچمدار عرصه علم آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل و نادانی محسوب می‌شوند.

انسان‌های فرهیخته و وظیفه شناسی که از سر تعهد و دلسوزی، گام در عرصه خطیر و پرمسؤلیت تعلیم نهاده و زمینه ساز رشد و شکوفایی و تحول در جامعه هستند.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را حضور همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x