پیام دکترسید عظیم جولازاده حسینی به مناسبت روز ارتش

معاونت جذب و سرمایه نیروی انسانی جامعه بسیج کارگران کشور و قرارگاه جهادی کشور طی پیامی ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی تمامی دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر سید عظیم جولازاده حسینی، پیام تبریک روز ارتش را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعدّو لهم مااستطعتم من قوّه و مِن رباط الخیل ترهبون بِه عدوّ الله و عدوّکم

“۲۹ فروردین ماه” سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب “یک روز تاریخی و پر مضمون و جز خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید” هر ساله یاداور رشادت های دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از میهن پرداختند. ارتش قهرمان با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از توان فرماندهان لایق و متعهد و نیرو‌های شجاع و کارآزموده خود با پاسداری از مرزها در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور و بخصوص در سازندگی و کمک به هموطنان عزیز در مواقع وقوع حوادث غیر مترقبه به نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی در پیشگاه ملت سرافراز ایران قرار گرفته و مایه آرامش و اطمینان خاطر آنان و عامل عصبانیت و اضطراب استکبار جهانی شده است.سربلندی و عزت ارتش و به تبع آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آثار، پیامد‌ها و نتایج پیامی است که بیش از چهار دهه قبل امام خمینی(ره) برای تعیین روز ارتش در ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۸ صادر فرمودند. امروزه وحدت راهبردی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح کشورمان، تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات را ترسیم کرده است.

اینجانب به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور، مراتب تبریک صمیمانه خود را به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت همه ارتشیان سلحشور ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزونتان را تحت توجهات حضرت صاحب‌ الزمان (عج) و در پرتو رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌ الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌ نمایم. و من الله التوفیق

سید عظیم جولازاده حسینی

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x