بیانیه دکتر سید عظیم جولازاده حسینی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دکتر سیدعظیم جولازاده حسینی معاونت جذب و نیروی انسانی جامعه بسیج کارگران کشور و قرارگاه جهادی کشور با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش شیوا انصاری خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز متن بیانیه دکتر سید عظیم جولازاده حسینی به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

درود به پیشگاه ملت شریف ایران، از اینجا تا «قدس» راه درازی نیست. از اینجا؛ «ایران»، تا آرمان‌های انسانی و مسلمانی، فقط چند کوچه و خیابان، فاصله است. اصالت و شرافت، گام‌های پایدار بشریت اند. بزرگواری، با زور و تزویر حاصل نخواهد شد.

فلسطین و قدس شریف، چراغ نجابت و آزادگی است. هر یک از ما همچون آیینه‌ای بی غبار، خواهیم توانست که این نور بی پایان را بازتاب دهیم و چشم و دل جهان را روشن کنیم.

روز قدس، روز استقامت، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام و روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم‌ها، تجاوزها و خون ریزی‌های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.

پیام روشن روز جهانی قدس، به عنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که می‌فرمود: «همچنان مسئله قدس اولین مسئله جهان اسلام و مسلمانان عالم است»، این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت‌های استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.

روز جهانی قدس از سویی خروش امواج بلند و سهمگین ‌ فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سالها ستم، وحشی گری، اشغال و جنایت و از سویی دیگر همدردی با آلام ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین است؛ روزی نمادین برای پی گیری آرمانی مقدس و ماندگار است که با هیاهوهای مثلث امپراطوری رسانه ای زر و زور و تزویر و با طرح های فریبکارانه و شکست خورده‌ی سازش و عادی سازی روابط، هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن محکومیت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط این رژیم منحوس، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت به عمل نموده و رجإ واثق دارد اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان به سالها اشغال این سرزمین مقدس پایان خواهد داد.ان‌شاء‌الله»

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x