اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی

افتتاح نمایشگاه گروهی از هنرمندان نقاش اصفهان / این نمایشگاه یک حراج واقعی است

برگزاری نمایشگاه گروهی از هنرمندان نقاش اصفهان در موسسه آرین هنر معاصر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، نمایشگاه گروهی نقاشی از هنرمندان نقاش اصفهان در محل موسسه آرین معاصر هنر به مدت ۹ روز برگزار می گردد.
این هنرمندان نقاش آقا و بانو شرکت شرکت کننده در نمایشگاه گروهی که از پیشکسوتان هنر نقاشی کشور هستند ؛ به ترتیب عبارتند از : حسین تحویلیان ؛ محمود حسینی ؛ علیرضا رفوگران ؛ ابوالفضل آقایی ؛ شاهین قائدی ؛ محسن شارقی ؛ زهره حکیم نیک ؛ فرحناز ابطحی ؛ زهرا بابااحمدی ؛ مهین رحمانی ؛ فریده پسندیده ؛ ایرج آذری ؛ فاطمه لیلی ؛ لیلا خدری ؛ هدیه پارسانیا ؛ زینب کاظم زاده ؛ اکرم خاکسار ؛ غزاله فدوی ؛ شاهین دهقانی ؛ پریدخت یزدان پناه و مریم ایافت می باشند.
این نمایشگاه از ۱۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ تا ۲۰ اسفند از ساعت ۱۷/۳۰ الی ۲۰ به مدت ۹ روز دایر است.


این نمایشگاه زیبا و هنری حاصل کار ۲۱ هنرمند و ۸۰ قطعه اثر هنری است که ۱۲ تا ۱۹ بدون تعطیلی از ساعت ۵و نیم تا ۸ شب در خدمت بازدید کنندگان محترم و هنرمندان کشور است. با توجه به این که سقف قیمت ۸صدهزار تومان برای آثار که هر کدام تا چند میلیون قیمت گزاری شده در این نمایشگاه یک حراج واقعی است، که امیدواریم بازدید کنند گان از این ابتکار عمل استقبال کنند و با خرید خود به اقتصاد هنر رونقی ببخشند.


این نمایشگاه واقع در محل خیابان فرشادی ؛ کوچه شماره ۴ ؛ سام میرزا ؛ ساختمان آرین ؛ طبقه اول ؛ موسسه آرین هنر معاصر. تلفن ۳۲۲۴۷۶۰۱ و توسط گروه آرت پروژه برگزار می گردد.

مریم نظری

انتهای پیام/*





نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x