اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی

پیام تبریک ابوالفضل فتحی نسب به مناسبت مبعث رسول اکرم

ابوالفضل فتحی نسب درپیامی عید مبعث را به مقام معظم رهبری وخانواده شهدا و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مسول قرار گاه مدیریت جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت درکل کشور پیام تبریک عید مبعث راصادر کردند.

به گزارش خبرنگار احوال نیوز پیام تبریک دکتر ابوالفضل فتحی نسب

بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقراء باسم ربک الذی خلق …” بخوان، به نام پروردگارت، پروردگاری که تو و همه انسان‌ها را خلق کرد، بخوان و او را به بزرگی یاد کن، کسی که به تو خواندن را آموخت.آخرین پیامبر خدا، حضرت محمد مصطفی(ص)، رسالت بیدارگری و دعوت به توحید خود را در بیست و هفتم رجب المرجب آغاز نمود. «مبعث» پیامبر نویدی بر شروع روشنگری، پیشرفت، تولد انسان های آزاد اندیش، پیروزی های حق بر باطل و مظلوم بر ظالم و فراگیر شدن بندگی ذات مقدس باری تعالی بود.

نوید عصری که خرافه ها در آن جایی نداشته و مهر بطلان بر بنیان های بت پرستی نهاده شد. بعثت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله نمایانگر مسیری شد تا غبار شرک، تبعیض، فساد، بی عدالتی، نفاق و دروغ از چهره بشریت پاک شده و آنها را به سوی توحید، عدالت، کرامت و آزادگی هدایت سازد .حضرت محمد(ص)، نجات دهنده مردم از نادانی و جهل است.

پیامبر(ص) با اخلاق حسنه، دلها را به سوی پروردگار هدایت کرد و آدمیان را با فلسفه آفرینش، ارزش های انسانی و زندگانی آشنا ساخت.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ رجب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را به محضر امام زمان و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، ملت ایران اسلامی وخانواده شهدا تبریک و تهنیت عرض میکنم.

شیوا انصاری

ابوالفضل فتحی نسب

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x