اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: ردیفی در بودجه برای حل مشکلات اصفهان تعیین نشده است/ چرا دولتمردان به فکر اصفهان نیستند

دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: ردیفی در بودجه برای حل مشکلات اصفهان تعیین نشده است/ چرا دولتمردان به فکر اصفهان نیستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

عضو کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه برای شهرهای کوچک ردیف بودجه وجود دارد اما برای اصفهان خیر، گفت: ردیفی در بودجه برای حل مشکلات اصفهان تعیین نشده است.
دکتر احمد شریعتی ، در تذکری اظهار کرد: اصفهان مرکز ترانزیت حمل و نقلی و شاهرگ حیاتی کشور است و بر همین اساس مشکلات آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی در این شهر وجود دارد.
وی افزود: ۴۰ درصد فولاد و ۲۰ درصد برق کشور در استان اصفهان تولید می‌شود و آلودگی آن برای مردم این منطقه است.
دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آیا دولت‌مردان نباید به فکر مرکز کشور باشند؟ آیا بودجه‌های ملی نباید به اصفهان اختصاص پیدا کند؟ نمایندگان مجلس کجا هستند؟ 
وی با بیان اینکه برای شهرهای کوچک ردیف بودجه وجود دارد اما برای اصفهان خیر، گفت: اصفهان مدافعانی در جایگاه نمایندگان ندارد و ردیفی برای حل مشکلات اصفهان تعیین نشده است.
دکتر احمد شریعتی، با اشاره به بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: باید نسبت به قناعت و به جا خرج کردن و نظارت بر هزینه‌ها توجه ویژه داشت تا بتوانیم به اهداف مدیریت شهری دست پیدا کنیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x