اجتماعی بین الملل چندر رسانه حقوق بشر سیاسی

برای جنگ داخلی آماده شوید&#۸۲۳۰;!!

نتانیاهو: این روند ما را درگیر جنگ داخلی خواهد کرد.

ما هم خدایی داریم…

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در دیدار با استاد صیادی سوال مهم خبرنگار احوال نیوز این بود؟ آیا به زودی جنگ رخ خواهد داد؟

و استاد درپاسخ گفتند :

۱۰۰ روز پس از تلاش برای جنگ داخلی در ایران، حالا چشم ها به تلاویو رژیم صهیونیستی در مدیریت رسانه‌های خود تاکنون بسیار کوشیده بود که کلماتی مانند “جنگ داخلی” ، “کشور در آتش” ، “جنگ خیابانی” و … به رسانه هایش راه پیدا نکند.در دهه هشتم البته با در نظر گرفتن تاریخ یهود به کار بردن چنین کلماتی اجتناب ناپذیر است.آن هم در حالی که در طول تاریخ یهود، هیچ وقت و هرگز هیچ حکومتی نتوانسته از دهه هشتم عبور کرده و در این نقطه، تجزیه یا نابودی یا جنگ_داخلی حقیقت این رژیم بوده است…حالا همین کلمات دارد از سوی مقامات رژیم صهیونیستی مطرح میشود. دیشب در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی تظاهراتی گسترده برپا بوده است و در یک نمونه در شهر تلاویو چیزی در حدود ۱۰۰ هزار نفر به خیابان آمده اند. بسیاری از مقامات در رژیم صهیونیستی در ساعات اخیر یکدیگر را تهدید کرده اند.در یک نمونه از این تهدیدها بنی گانتز وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفته است: اگر دولت به برنامه‌های خود در مورد اصلاح سیستم قضایی ادامه دهد، برای آغاز جنگ داخلی فشار می‌آورد و از اسرائیلی‌ها خواهد خواست تا برای اعتراض به خیابان‌ها بیایند و کابینه را مثل یک زلزله بلرزانند.در طرف دیگر نتانیاهو در نشست کابینه ی رژیم در ساعاتی قبل گفته است: از اپوزیسیون می‌خواهم دنباله‌روی شعارهای آتشینی که نتیجه‌ای جز فروپاشی اسرائیل و جنگ داخلی ندارد، نکنند. این همه ماجرا نیست و هاآرتص هم در یادداشتی در همین خصوص آورده است: معلوم نیست معترضان باید از چه کسی بیشتر بترسند: تماشاگران بی‌احتیاطی که می‌دانند تحت رهبری بن‌گویر چراغ سبزی برای حمله به چپ‌ها داده شده و یا پلیسی که از وزیر مسئول آن‌ها (بن‌گویر) دستور دریافت کرده تا پاسخ سختی به تظاهرکنندگان ضد دولتی بدهد…بیش از صد روز پس از ناآرامی های ایران که به بهانه درگذشت مهسا امینی اتفاق افتاد؛ همچنان همه از “جنگ داخلی” میگویند. اما دیگر نه برای ایران، بلکه برای رژیم صهیونیستی …صد روز پیش در چنین روزهایی بن گویر وزیر داخلی رژیم صهیونیستی یک مراسم جشن ترتیب داده و در آن با یهودی های کرد به رقص پرداخته و در حالی که همگی لباس محلی به تن دارند شروع به رقص کردی میکنند.این رخدادها برای زمانی ست که آنها ایران را در آتش میدیدند و خوشحال بودند از رخدادهایی که انصافا تجزیه طلب‌ها در آن سنگ تمام گذاشتند.حالا همه وضعیت فلسطین اشغالی را به نظاره نشسته اند. مسئله مهم و قابل تأمل درباره این ناآرامی‌ها این است که عمق پوشالی بودن تهدیدات رژیم صهیونیستی را هم عیان کرد.رژیم صهیونیستی اخیرا به تهدید ایران پرداخته و اقدام به اظهار نظرهایی تنش آفرین کرده بود. اظهار نظرهایی که البته پاسخی درخور از سوی ایران دریافت کرد.مسئله اما اینجاست که تهدیدات رژیمی که در کمتر از یک هفته بعد از تهدید کردن به چنین اوضاعی می افتد را چطور می‌توان باور کرد؟ اگرچه هیچ وقت نباید دشمن را دست کم گرفته و از آن غافل شد، اما جمعیت صد هزار نفری شب گذشته اثبات کرد که رژیم، قبل از آنکه بخواهد به تقابل با کشوری اصیل به نام ایران فکر کند، باید برای آتشی که در خیابان‌هایش شعله ور است فکری کند…امروزِ تلاویو، فردای ریاض و دیگر دشمنان ملت ایران است.چقدر درست است این جمله : ما هم خدایی داریم…

آقای_تحلیلگر

فروپاشی_اسرائیل

استاد عباس صیادی

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x