اجتماعی تهران چندر رسانه دین و اندیشه

پاسخ استاد عباس صیادی درباره واژه شیطان به خبرنگار احوال نیوز

۴ شیطان که بر فرات بسته شده‌اند رها خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دردیدار بااستاد صیادی سوالات زیادی مطرح شد یک سؤال هم درمورد اینکه آیا شیاطین برفرات بسته شده اند مطرح شد واستاد عباس صیادی تهیه کننده. بازیگر. مجری پاسخ سوال رااینچنین گفتند :

۴ شیطان که بر فرات بسته شده‌اند رها خواهند شد.🔸 جنگی بزرگ در خواهد گرفت و او خواهد آمد🔸 در شب بلند سال بر شما بشارت که پایان شب نزدیک است و نور به زودی حکم فرما خواهد شد…

🔺 در کتب تاریخی روم، افرادی که از آن دیار به ایران می‌آمده و ایران را می‌شناخته‌اند مردم این سرزمین را اینگونه معرفی کرده‌اند: آنها مردمانی هستند که در بلندترین شب سال به همراه پیران و پاکان خود با لباسی نو و پاک بر فراز تپه‌ای رفته، و طی مراسمی ویژه از آسمان و صاحب آن می‌خواستند که آن رهبر بزرگ را برای رستگاری آدمیان بفرستد…تلاشی مرموز، قابل تأمل و معنادار در جای جای تاریخ ایران، برای دعوت کردن ایرانیان به “هوشیاری در برابر نظم اهریمنی جهان” در همه جای تاریخ و فرهنگ این سرزمین به چشم می‌خورد.مثال واضحش جایی در شاهنامه است که حکیم فرودسی از ضحاک می‌گوید. شاهی مستکبر که نظمی اهریمنی حاکم کرده و با مارهایی که مغز جوانان را می‌خورد پایه‌های این نظم را مستحکم میکند.درست چیزی شبیه به ابزار رسانه ای استکبار، به ایران امروز تهاجم کرده و با خوردن مغز بشر به ویژه نوع شرقی آن و دگرگون کردنِ ادراکش، مستحکم کردن پایه‌های نظم جهانی را دنبال میکند.

🔺 اینکه این استکبار ستیزی و منجی خواهی چرا و چگونه وارد این تاریخ شده جای سوال دارد اما بررسی آنچه در دیگر ادیان و مذاهب و فرهنگ ها آمده نشان می‌دهد در یک نمونه برای آمدن منجی پیش نیازهایی وجود دارد که باید بازخوانی شود.ما همواره از یک نبرد آخرالزمانی در اطرف فرات گفته ایم.نبردی آخرالزمانی و خونین که جبهه حق از حضور در آن منع شده و به آنها گفته شده که بدانید نابودی دشمنان شما در آن است.نبردی که از خونین ترین نبردهای تاریخ خواهد بود.آنچه درباره این نبرد در اطراف فرات گفته شده فقط مربوط به کتب تاریخی و مذهبی ما نیست و در دیگر ادیان هم اشاراتی به آن شده است.

🔺 در مکاشفات یوحنا در این خصوص نکاتی آمده که میخوانیم: وقتی فرشته ششم شیپور را نواخت، از چهارگوشه قربانگاه زرین که در حضور خدا قرار داشت صدایی شنیدم که به فرشته ششم گفت: آن چهار فرشته شیطان را که بر فرات بسته شده‌اند، آزاد ساز. آنگاه آن چهار فرشته که برای چنین روز و ساعتی آماده شده بودند آزاد شدند تا یک سوم مردم را بکشند شنیدم که آنها دویست میلیون جنگجوی سواره در اختیار داشتند. اسبان و سواران ایشان را در رؤیا دیدم، سواران آنان زره جنگی به تن داشتند که بعضی به رنگ سرخ آتشین، بعضی آبی آسمانی و بقیه به رنگ زرد بود. سر اسبان ایشان بیشتر به سر شیران شباهت داشت و از دهانشان دود و آتش و گوگرد بیرون می‌آمد که یک سوم مردم را از بین برد. قدرت مرگبار آنها نه تنها در دهانشان بلکه در دمشان نیز بود و شبیه سر مارهایی بود که نیش می‌زنند و زخمهایی کشنده ایجاد می‌کنند. کسانی که از این بلایا جان سالم بدر بردند، باز حاضر نشدند خدا را بپرستند… اینان نمی‌خواستند از آدم‌کُشی، جادوگری، زنا و دزدی دست بکشند و بسوی خدا بازگردند» (مکاشفه یوحنا ۹: ۱۳-۲۱)

🔺 برگردیم به این روزهاآمریکا برای حضور در عراق مجوز کنگره را داشته و با سازمان ملل است.با این وجود حضور آنها در سوریه و برپایی پایگاه هایشان در شرق فرات کاملا چراغ خاموش و بدون هماهنگی با کنگره و نهادهای بین المللی بوده است.در کنار آنها داعش نیز در مجلات خود به نقاطی در همین منطقه به عنوان جایی مقدس و آخرالزمانی برای خود یاد کرده است.ترکیه، کردها، روس‌ها و … هم هر کدام در این معرکه داستان خودشان را دارند.رهبر ایران هم بارها در دیدارهای خود با چهره‌های بین المللی از جمله مقامات دیگر کشورها در خصوص حضور آمریکایی ها در شرق فرات هشدار داده که آخرینش در دیدار با پوتین رئیس جمهور روسیه بوده و در آن به لزوم خروج آمریکا از شرق فرات اشاره صریح کرده ‌اند.به متنی که در مکاشفات یوحنا آمده برگردید: اسب هایی دارند که از دهان آنها آتشی بیرون می آید که میکشد و زخم هایی کشنده ایجاد میکند…چقدر با چنین معرکه ای فاصله داریم؟کیفیت آن چگونه خواهد بود؟طرفین درگیری چه کسانی هستند؟

🔺 تمام اینها نکاتی است که ساعت‌ها باید پیرامونش بحث کرد اما آنچه امشب و به بهانه ی یلدا میتوان گفت این است: ما در واپسین روزهای آخرالزمان هستیم.”مردی از قم” ، پرچم براندازی بلند کرد و جوان هایی با او همراه شدند و پس از چهل سال جغرافیای #مقاومت به راه انداخته و خودشان را “براندازان نظم نوین جهانی” معرفی کردند.و آنچه آنها رقم زدند در موارد بسیاری با آنچه در روایات در خصوص حال و هوای پیش از ظهور امده همخوانی دارد.بیایید در بلندترین شب سال مانند نیاکانمان دست به آسمان بلند کرده و بگوییم: خداوندا آن وجود مقدس و آن هدایتگر محترم و آن منجی موعود را برسان.

آقای_تحلیلگر تهیه کننده وکارگردان : استادعباس صیادی

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x