اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر چندر رسانه مرکزی

بازدید معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور از خط انتقال فاضلاب شهر گرگاب  و پروژه لوله گذاری  فاضلاب شاهین شهر

بازدید معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور از خط انتقال فاضلاب شهر گرگاب  و پروژه لوله گذاری  فاضلاب شاهین شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، معاون مهندسی و توسعه و مدیر بحران آبفای کشور،  نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و مدیرعامل آبفای استان اصفهان از خط انتقال فاضلاب شهر گرگاب  و پروژه لوله گذاری  فاضلاب شاهین شهر به روش TBM   بازدید کردند.

در ادامه این بازدید جلسه ای در محل فرمانداری شهرستان در خصوص تامین اعتبار ونحوه ادامه اجرای پروژه های  مذکور برگزار و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

گفتنی است از ابتدای امسال، اصلاح حدود یک کیلومتر شبکه فاضلاب در حدفاصل بلوار مدرس و خیابان نبوت شاهین شهر، با لوله پلی اتیلن به قطر ۱۴۰۰ میلی متر و در عمق متوسط ۸ متر به روش حفاری مکانیزه در حال اجرا است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تکمیل گردد، همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته، اصلاح ۱۳۰۰ متر دیگر از شبکه فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر از بلوار مدرس تا میدان امام حسین (ع) در هفته های آینده آغاز می شود.

لازم به توضیح است که در روش TBM، حفاری تونلی با استقرار دستگاه حفاری در عمق مورد نظر و انتقال خاک با نقاله های مستقر صورت می گیرد که از مزایای مهم این روش می توان به مسدود نشدن مسیر بلوار، عدم مزاحمت برای تردد وسایل نقلیه و کاهش خاکبرداری و تخریب آسفالت اشاره کرد.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x