اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده مرکزی

برگزاری اولین جلسه هم اندیشی در حوزه مدیریت انرژی و سیستم های کنترل در آبفای استان اصفهان

برگزاری اولین جلسه هم اندیشی در حوزه مدیریت انرژی و سیستم های کنترل در آبفای استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، اولین جلسه هم اندیشی با حضور کارشناسان انرژی استان های  اصفهان، کاشان، چهارمهال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و یزد در حوزه مدیریت انرژی و سیستم های کنترل در روزهای ۱ و ۲ آذر ماه با میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد.

مدیر دفتر سیستم های کنترل و انرژی آب آبفای استان اصفهان گفت: با توجه به دستورالعمل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بلوک ۶  در حوزه مدیریت انرژی و سیستم های کنترل در کشور،  استان های اصفهان، کاشان، چهارمهال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و یزد حضور دارند. 

محمد ناظمی زاده ، با اشاره به اینکه اولین جلسه هم اندیشی  بلوک ۶ با حضور مدیران دفاتر انرژی استان ها و مدیر دفتر انرژی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد اعلام کرد: در این جلسات هم اندیشی مباحثی مانند ممیزی انرژی تصفیه خانه های فاضلاب  و سیستم های تله متری در شبکه های فاضلاب، تله متری شبکه های توزیع آب شهری، دیسپاچینگ مرکزی آب، هوشمند سازی مدیریت فشار در خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسات هم اندیشی کارشناسان حوزه انرژی چگونگی تعمیرات پیشگیرانه و نگهداری از تاسیسات  را از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار دادند.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x