اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده مرکزی

مدیر عامل آبفای استان اصفهان تاکید کرد: لزوم اجرای پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری از طریق تسهیلات بانکی

مدیر عامل آبفای استان اصفهان تاکید کرد: لزوم اجرای پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری از طریق تسهیلات بانکی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،مدیر عامل آبفای استان اصفهان در دیدار با رئیس هیات مدیره بانک ملت، بر لزوم اجرای پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری از طریق تسهیلات بانکی، تاکید کرد.

حسین اکبریان در نشستی با مسعود نصر اصفهانی، رئیس هیئت مدیره بانک ملت، خواستار بررسی راه های استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ و مشارکت بانک ملت برای پیگیری و تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در سطح استان شد.

شایان ذکر است، در این جلسه که در محل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تشکیل شد، احسن الله رادمهر مدیر عامل شرکت هلدینگ بهساز مشارکت های بانک ملت نیز حضور داشت و بر اساس تفاهم دو جانبه بر مشارکت بانک ملت در تکمیل طرح های آب و فاضلاب  تاکید شد.

گفتنی است، بر اساس ماده ۵۶ قانون الحاق، به منظور تسریع در عملیات اجرائی طرح های تملک دارایی های سرمایه‌ای ملی و طرح های ملی استانی آغاز شده، با اولویت پیشرفت فیزیکی بیشتر  به دستگاه های اجرائی اجازه داده می شود پس از تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نسبت به انعقاد قرارداد تسهیلات مالی با تأمین کنندگان منابع مالی مشتمل بر پیمانکار یا سازنده طرح، اشخاص حقیقی یا حقوقی ایرانی، بانک ها و سایر مؤسسات اعتباری مالی و پولی در قالب عقود اسلامی مندرج در قانون عملیات بانکی بدون ربا اقدام نمایند‎.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x