اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

علی‌اصغر شاطوری: یکی از خیابان‌های منطقه هفت شهرداری اصفهان به‌ نام شهید مدافع حرم مسلم خیزاب نام‌گذاری شد

علی‌اصغر شاطوری: یکی از خیابان‌های منطقه هفت شهرداری اصفهان به‌ نام شهید مدافع حرم مسلم خیزاب نام‌گذاری شد

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، از روابط عمومی منطقه هفت شهرداری اصفهان، علی‌اصغر شاطوری، اظهار داشت: یکی از خیابان‌های منطقه هفت شهرداری اصفهان به‌ نام شهید مدافع حرم مسلم خیزاب نام‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه هدف از نام‌گذاری معابر و خیابان‌های شهر به نام شهدا تنها نامگذاری یک گذر نیست، ادامه داد: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی، رواج سبک زندگی و جهان‌بینی و رویکردهای فکری شهدا انجام می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهید مدافع حرم، مسلم خیزاب یکی از ساکنان این منطقه بوده است، ادامه داد: شهرداری این منطقه، در راستای ارج نهادن و پاسداشت جایگاه شهدای مدافع حرم، پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر را به نام این شهید والامقام به شورای نامگذاری شهر اصفهان اعلام کرد که به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: منطقه هفت اصفهان خاستگاه شهدای بسیاری است، از این‌رو اقداماتی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ آنها انجام می‌شود.

شهید مسلم خیزاب، دهم دی‌ماه سال ۱۳۵۹ دیده به جهان گشود و با توجه به ظهور دولت اسلامی عراق و شام (داعش)، برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) راهی سوریه شد و تا پای جان مبارزه کرد؛ وی سرانجام در تاریخ بیست‌وششم مهرماه ۱۳۹۴ توسط نیروهای تروریست، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x