اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفی خدمات مسافران کمپ گردشگری باغ فدک

برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفی خدمات مسافران کمپ گردشگری باغ فدک

برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفی خدمات مسافران کمپ گردشگری باغ فدک

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از روابط عمومی منطقه هفت شهرداری اصفهان، علی‌اصغر شاطوری، اظهار داشت: از زمان آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تا پانزدهم مهرماه سال جاری، حدود ۶۵ هزار خودرو وارد مجموعه گردشگری باغ فدک شده است.

وی اضافه کرد: اگر به طور متوسط سرنشینان هر خودرو را چهار نفر حساب کنیم، حدود ۲۶۰ هزار نفر از بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته همراه با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تا پایان نیمه نخست مهرماه، در مجموعه گردشگری باغ فدک پذیرش شدند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسافران در این مدت، در باغ فدک مشکل خاصی نداشتند، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان به باغ فدک در نظرسنجی‌های انجام شده از امنیت، رسیدگی کادر ستاد خدمات سفر و خدمات عمومی ارائه شده رضایت نسبی داشتند که امیدواریم این موضوع ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه امسال با تصویب ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، باغ فدک تا پایان نیمه نخست مهرماه به واسطه ستاد اجرایی منطقه هفت در اختیار گردشگران بود، افزود: طبق تجربه به‌دست آمده، در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفی خدمات این کمپ گردشگری هستیم و امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم بیش از پیش رضایت مسافران را جلب کنیم.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x