اجتماعی استان اصفهان حوادث مرکزی

موتور سوران اردستانی مردم شهرستان اردستان را کلافه کرده اند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، شهرستان اردستان به جولانگاه موتورسواران تبدیل شده که با انجام دادن حرکات نمایشی موجب #سلب #آسایش از مردم و جامعه شده اند .
به گفته یکی از همشهریان عزیز در گفتگو با خبرنگار احوال نیوز اظهار داشت که خیابان های اصلی و فرعی بیشتر در پاسی از شب جولانگاه موتورسواران بوده که امان مردم را خصوصادر بلوار #معلم که تنها مکان برای #استراحت مردم بوده را برده اند.
و در برخی از مواقع به انجام حرکات نمایشی می‌پردازند.
🎤یکی دیگر از عزیزان اردستان در گفتگو با خبرنگار احوال نیوز عنوان کرد که در بعضی از این حرکات نمایشی موتورسواران اردستانی گاها باعث بروز تصادف شده که به زخمی و یا کشته شدن خود این افراد منجر می‌شود. و برای اثبات این گفته ها کافیست در ساعات عصر و شب سری به خیابان های اصلی اردستان بزنید

🎤شخصی بنام حسین .م در گفتگو با خبرنگار احوال نیوز گفت : من از یک مریض بستری در خانه نگهداری میکنم ،و با توجه به اینکه منزل بنده در نزدیکی خیابان اصلی بوده بارها سر و صدای ناهنجار موتورسواران و بوق های ممتد، آسایش ما راسلب کرده است در حالی که به توصیه پزشکان بیمارم به مکانی آرام ودورازاسترس نیاز دارد.

◀️لازم به ذکر است که قریب به اتفاق بسیاری از این موتور سوران اردستانی به جهت سن قادر به اخذ گواهینامه موتورسیکلت نمی‌باشند .
◀️🔰البته این قضیه را نباید #فراموش کرد که بیشتر مردم اردستان به شغل کشاورزی و دامداری مشغول میباشد که برای تسهیل در رفت و آمد و سرکشی به باغ و مزارع بیشتر از #موتورسیکلت استفاده میکنند.

❇️🔰🔰🔰برخورد با موتورسواران هنجار شکن از مطالبات اصلی مردم شهرستان اردستان میباشدو گسترش استفاده نادرست از موتور سیکلت در سالیان اخیر منجر به بروز مشکلاتی در سطح شهر اردستان از جمله حوادث رانندگی جرحی و فوتی شده که آسیب و خسارت های جدی و گاه جبران ناپذیر جسمی و روحی به موتور سوران خانواده ها و جامعه پزشکی وارد می‌کند.

جعفر فدایی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x