اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

پیام تبریک مدیر کل امور هماهنگی استانداری وفرمانداری نهاد صلح وسازش کشور به مناسبت سالروز ورود آزادگان

پیام تبریک مدیر کل امور هماهنگی استانداری وفرمانداری نهاد صلح وسازش کشور به مناسبت سالروز ورود آزادگان

سید عظیم جولازاده حسینی، درپیامی سالروز آزدگان به میهن اسلامی رابه آزادگان ایران ومردم عزیز ایران ورهبر انقلاب اسلامی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل امور هماهنگی استانداری و فرمانداری نهاد صلح و سازش کشور، سیدعظیم جولازاده حسینی در پیامی سالروز ورورد آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفتند:*

ای بازوان رهبر و پویندگان حق مردان استقامت و ایمان خوش آمدیدای فاتحان قلّه ایثارو افتخار گل واژه های مکتب و قرآن خوش آمدید.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.آزادگان سرافراز نماد مقاومت و ایثارگری ملت این هستند که در اوج مظلومیتی سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بودند. آری! آنان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، این مناسبت فرخنده را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای ( مده ظله العالی ) ، همه آحاد ملت شریف ایران ، خانواده معظم شهدا و همه جانبازان و آزادگان تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایە الطاف الهی و برکت خون شهدا روز به روز شاهد توسعه و اعتلای کشور عزیزمان باشیم.

ومن الله التوفیق

سیدعظیم جولازاده حسینی

Www.joolazadeh.ir

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x