اجتماعی تهران چندر رسانه دین و اندیشه

پیام تبریک کمال فتح اله زاده به مناسبت عید سعید غدیرخم

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور طی پیامی عیدسعید غدیرخم را به رهبرانقلاب اسلامی و ورزشکاران وملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور : کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور طی پیامی عید سعید غدیر خم را به رهبرانقلاب اسلامی و ورزشکاران وملت شریف ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم االله الرحمن الرحیم

« الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا »امروز دین شما را به حد کمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام کردم و اسلام را به عنوان دین برای شما پسندیدم. (سوره مبارکه مائده، آیه ۳)

“غدیر” نه یک سرزمین، نه یک عید و نه فقط یک رویداد در تاریخ اسلام که آغاز تفکری است برای تدوام رسالت آخرین پیامبر خداوند بر زمین.غدیر کمال دین و اتمام نعمت الهی است بر بندگان ساحتش.واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.عید بزرگ و با شکوه غدیر، فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با مسیر و جریان ولایت است.برماست تا امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) قرار دارد، تجدید بیعت خود را اعلام داشته و پیمان ببندیم تا با عزمی راسخ در راه تحقق آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) گام برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعید غدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت را صمیمانه به عموم همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع)محسوب فرماید.

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x