اجتماعی استان اقتصادی بین الملل چندر رسانه حوادث دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اجتماع بزرگ فرهنگیان اصفهانی برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی و انقلاب

صفحه ا

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان از برگزاری اجتماع بزرگ فرهنگیان انقلابی و بصیر اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،علی پیمان صفت با اشاره به برنامه های برنامه ریزی شده دهه فجر امسال ویژه فرهنگیان اظهار کرد: در این میان چند برنامه اصلی برنامه ریزی شده است که در ۱۴ سرفصل برنامه ها انجام و مدیریت می شود.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان تصریح کرد: برنامه شاخص امسال در آموزش و پرورش و فرهنگیان انقلابی و بسیجی  گردهمایی است که فردا (پنجشنبه ۱۴ بهمن) در مکان گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عنوان این برنامه اجتماع فرهنگیان انقلابی و بصیر اصفهان است، افزود: هدف  اصلی از این برنامه تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام و مقام معظم رهبری است و همچنین نقش و رسالت فرهنگیان انقلابی و بسیجی در موضوع بیاینه گام دوم انقلاب مطابق با سند ده ساله اعتلای بسیج ترسیم شود؛ در این گردهمایی فرهنگیان از شهر اصفهان و شهرستان های اطراف آن حاضر خواهند بود.

پیمان صفت عنوان کرد: سخنران اصلی این مراسم سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور است در این مراسم فرهنگیان انقلابی  با نقش و رسالت خود در آموزش و پرورش در قرارگاه تعلیم و تربیت که در آینده ای نزدیک آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیتی در تراز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و ثمره آن دانش آموزانی باشند که در تراز انقلاب اسلامی باشند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان گفت: این محقق نمی شود مگر اینکه به اسناد بالادستی دقت کنیم؛ یکی از اسنادی که مقفول مانده و به آن پرداخته نشده بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی بیان کرد: سعی کردیم فردا با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور در موضوع بیاینه گام دوم انقلاب بحث قرارگاه تعلیم و تربیت  با سندی که توسط سازمان بسیج مستصعفین ابلاغ شده تحت عنوان سند ده ساله اعتلای بسیج تطابق پیدا می کند و نقش و رسالت فرهنگی انقلابی در کارآمدی آموزش و پرورش  تبیین می شود.

انتهام پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x