اجتماعی استان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده غرب فرهنگ و هنر کرمانشاه

جاده ها باز از دانش آموزان کرمانشاهی قربانی گرفتند

جاده ها باز از دانش آموزان کرمانشاهی قربانی گرفتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ؛ روز چهارشنبه هفدهم آذر متاسفانه مینی بوس حامل دانش آموزان در ابتدای صبح که در حال رفتن به مدرسه بودن به یک کامیون برخورد و ۱۸ دانش آموز دختر داخل این مینی بوس به شدت مصذوم شدند و در این میان دو نفر از دانش آموزان به نام های عسل اخوت و مبینا مرادی جان خود را دست دادند.
مه شدید صبحگاهی که باعث شده بود تا راننده مینی بوس کامیونی که روی جاده آسفالت جهت تغییر مسیر به روستای کناری توقف کرده بود را نبیند تا برخورد شدید از پشت صورت گیرد.

لازم به ذکر است که کارکرد ۴۱ساله مینی بوس کیفیت عملکرد آن را پایین آورده بود تا چایی که نتوانسته بود سریعا در بازه زمانی مناسب ترمز آن عمل نماید همچنین فصای داخل این خودرو با گاز پیک نیک گرم شده است که در شدت تصادف موثر بوده است.


در اولین فرصت با اطلاع رسانی به موقع اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تمام ظرفیت برای کمک رسانی به مصذومین به کار گرفته شد و بخش مرکز فوریت های بیمارستان شهید بهشتی در اختیار مصدومان قرار گرفت.
شایان ذکر است که دکتر کمره ای معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و دکتر باقرزاده مشاور وزیر از طرف وزیر آموزش و پرورش در مراسم ندفین این دو عزیز شرکت و مراتب تسلیت مقام عالی وزارت را ابلاغ کردند.در حاشیه این مراسم مردم درخواست احداث مدرسه در نزدیک روستا را خواستار شدند.امیدواریم با برنامه ریزی مدون در آموزش و پرورش و اصلاخ جاده ها دیگر شاهد اینچنین حوادث تاگوار کمتر باشیم.

حامد شاهینی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x