اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

اداره کل ثبت احوال استان اصفهان در شاخص های عمومی و قضایی بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شد

اداره کل ثبت احوال استان اصفهان در شاخص های عمومی و قضایی بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شد

کسب رتبه برتر اداره کل ثبت احوال استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی

دستگاه‌های اجرایی برتر استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان در جشنواره امسال اداره کل ثبت احوال استان اصفهان مفتخر به دریافت رتبه برتر در شاخص های عمومی شد.

دکتر رضایی استاندار اصفهان، جایزه ویژه این جشنواره را به حسین غفرانی کجانی، مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان اهدا نمود . نعمت الله اکبری، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی گفت:برگزیدگان این جشنواره در گروه‌های آموزشی و پژوهشی، تولیدی و خدماتی، فرهنگی، توسعه و زیرساخت، رفاه و سلامت جامعه و قضایی دسته بندی شدند و هر گروه با توجه به شاخص‌های تعیین شده مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این میان اداره کل ثبت احوال استان اصفهان در شاخص های عمومی و قضایی حائز رتبه برتر شد .

وی افزود: فرایند انتخاب برگزیدگان بر اساس ۲شاخص عمومی و اختصاصی ارزیابی شده است که شاخص عمومی برای توانمندسازی سازمان‌ها و شاخص‌های اختصاصی نیز جداگانه بررسی شدند. اکبری ادامه داد: امسال ۵۶ دستگاه اجرایی استان در این جشنواره شرکت کردند که ۱۶ دستگاه برتر شد و این درحالی است که وضعیت دستگاه‌ها امسال نسبت به دوره های قبل بهتر و رقابت سخت و رتبه‌ها بسیار به هم نزدیک بود . قابل ذکر می باشد در جشنواره شهید رجایی امسال دولت الکترونیک، اقتصاد مقاومتی و برون سپاری سه شاخصه ایی بود که این دوره مد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x