اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تغییرات از سر عصبیت دولت تدبیر وامید دراستان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،پس از چهار سال که از دور دوم دولت تدبیر و امید گذشت، دوباره سفره انتخابات پهن شد. در این عرصه کاندیداهای مختلف به رقابت پرداختند و مردم بر اساس سلیقه خود و دیدگاه و عملکرد کاندیداها، نسبت به طرفداری و حمایت از کاندیدای مورد نظر خود آزادانه به تبلیغ در چارچوب قانون پرداختند.

 بسیاری از مدیران که در عرصه خدمت بودند نیز از این قاعده مستثنی نبودند ،لذا ممکن بود کاندیدای مورد نظر دولت با سلیقه و نظر آنها تطابق نداشته باشدو آزادی اجتماعی حکم می کرد که فرد مورد نظر با هر نگاه و سلیقه ای که هست از کاندیدای موافق با نظر خودحمایت نماید .

اما گویی این رفتار اجتماعی با سلیقه و نظر دولت مردان خوش نیامده است کما اینکه در استان اصفهان شاهد عزل روسایی هستیم که حاضر به حمایت از کاندیدای مورد نظر دولت نشدند و درستاد کاندیدای منتخب مردم شرکت کردند.

 یکی از این نمونه ها مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان است که ابلاغ کمیته نخبگان ستاد انتخاباتی آقای رئیسی را در استان اصفهان  داشت ،پس از این که وی پیام تبریکی را در پی پیروزی آقای رئیسی در کانال ها قرار داد، به بهانه اینکه  دانشگاه ماموریت وی را تمام شده می‌داند، وی را علیرغم کارنامه درخشان عملکردش که درمقاله ای دیگر به آن پرداخته خواهد شد عزل  نموده و از حوزه آموزش و پرورش برای چند صبای باقیمانده از دولت،  سرپرست جدید انتخاب نمودند.

این اتفاق در حوزه ورزش و جوانان به شکل پر رنگتری  افتاد، عزل یکی دیگر از فعالین ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان  و اتفاقات جالب برخی هیاتها  پس از انتخابات ریاست جمهوری ،

 یادشان افتاد که باید آقای تابش فر از پرسنل و مدیران خدوم اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیات نجات غریق استان اصفهان که انصافا زحمات زیادی در حوزه مشارکت ورزشکاران و جامعه ورزش در انتخابات کشید و از فعالین ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بود بدون دلیل از ریاست هیات نجات‌ غریق باید عزل شود ، و چند روز بعد نیز سرکار خانم پورمعزی  از فعالین ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان که در چند سال گذشته  آموزش برتر ادارات کل کشور  را کسب کردند بازهم بعد از انتخابات بدون هیچ دلیل موجه و در اواخر دوره دولت روحانی عزل می شود.

از اینها بگذریم اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بر خلاف روالهای انتخابات قبل از پایان دوره چهارساله هیاتهای روستایی عشایری (سرهنگ اسدی)، باستانی(اخروی) و کوهنوردی (نصر)  که هر سه این عزیزان نیز از فعالین ستاد آقای رئیسی بوده اند عجولانه نسبت به ثبت نام کاندیداها برای هیاتهای ورزشی اقدام می کند تا شاید موفق شود در واپسین روزهای عمر مدیریتیشان  دست به تغییر نه به نفع مردم بلکه به نفع یک جناح که در دوره جدید نتوانست مقبولیت عموم را به دست اورد بزند.

حال باید دید آیا این تقلاهای بی فایده در پیش برد اهداف کشور چقدر موثر است؟

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

موضوع کانون پرورش فکری کاملا متفاوت است چون کانون به مسایل سیاسی و استانی کاری ندارد و علت تغییر پایان ماموریت ایشان بود.
البته درباره‌ی عملکرد مدیرکل کانون استان بهتر است سری به خود کانون بزنید و از مربیان و کارشناسان استان که هیچ‌یک نه سیاسی هستند نه ربطی به جناح‌ها دارند سوال کنید.
بعد تحلیل کنید

,علی

دولت کلیدی و تحویل سوئیچ
خیلی کاریکاتور زیبایی است

مربی کانون

چرا دروغ منتشر میکنید، آقای قلمکاریان به دلیل نارضایتی مجموعه کارکنان کانون برکنار شدند و هیچکس مایل به برگشت ایشون نیست

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x