ورزشی

نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولین روابط عمومی هیات‌های منطقه سه کشور برگزار شد

به گزارش احوال نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی؛ این نشست با حضور مهدی اسدی رئیس منطقه سه و عضو شورای راهبردی فدراسیون، گلنار حسینی مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، میلاد مقیمی زاده مدیر و باقر بهبودی دبیرکمیته روابط عمومی فدراسیون روز پنج‌شنبه دهم تیرماه در محل هیات استان اصفهان برگزار شد.

اولین نشست هم اندیشی مسئولین روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی و بازی بومی و محلی منطقه سه کشور با حضور شهره باقری (اصفهان)، امین کمالی‌فرد(تهران) سعیده نظری(مرکزی)، زهرا فلاح (قم) و به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد که مسئول روابط عمومی استان البرز در این نشست غایب بود. 

در این نشست مقرر شد ضمن تشکیل جلسات مسئولین روابط‌عمومی‌شهرستان‌ها دوره‌های آموزشی خبرنویسی و عکاسی ویژه آنها برگزار شود. یکسان سازی و برند فضای مجازی هیات‌ها، برگزاری نشست با سایر مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های مرتبط با حوزه روستایی و عشایری جهت تعامل و هم‌افزایی، گفت‌و‌گو با دهیاران و نشر آن به منظور ایجاد امیدآفرینی و انگیزه فعالیت، و … به تصویب اعضا رسید.

گفتنی است در پایان با رای اکثریت شهره باقری مدیرروابط عمومی استان اصفهان به عنوان سرپرست روابط عمومی‌های منطقه سه کشور انتخاب شد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x