اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه مرکزی

اسماعیل قربانی : هنر روابط عمومی ایجاد یک ارتباط مناسب و خوب بین یک مجموعه و مخاطبان آن است

اسماعیل قربانی : هنر روابط عمومی ایجاد یک ارتباط مناسب و خوب بین یک مجموعه و مخاطبان آن است

بازدید مدیر مخابرات اصفهان از روابط عمومی این مجموعه

اسماعیل قربانی ، مدیر مخابرات منطقه اصفهان ،به مناسبت هفته ارتباطات و روز روابط عمومی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف روابط عمومی این مجموعه بر حضور موثر در رسانه‌ها و فضای مجازی به منظور بیان خدمات ارزشمند مخابرات به هم استانی های عزیز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی در این بازدید که امروز -دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰- با همراهی مدیر دفتر مدیر منطقه صورت گرفت؛ روابط عمومی را به مثابهِ پُلی میان یک سازمان و مخاطبان دانست و گفت: روابط عمومی، فرایند ارتباطات راهبردی است که میان جامعه و سازمان‌ها روابط سودمند دوسویه ایجاد می‌کند و هنر روابط عمومی، ایجاد یک ارتباط مناسب و خوب بین یک مجموعه و مخاطبان آن است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در دنیای امروز اظهار کرد: امروزه استفاده از بسترهای جدید و پتانسیل شبکه های اجتماعی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم امری بسیار مهم است و باید روابط عمومی از تمام ظرفیت های رسانه ای بالقوه این فضا به نحو احسن استفاده کند.

در این دیدار شاهین ملک زاده، رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان نیز گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این اداره در طول سال گذشته ارائه کرد.

گفتنی است در حاشیه این دیدار با اعطای شاخه گل از تلاشهای ریاست و همکاران مخابرات تقدیر بعمل آمد.

کد خبر ۶۰۸۰۴۷

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x