اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سردار ابراهیم کریمی : هوشمند سازی پلیس در خدمات دهی به مردم و کنترل مجرمان

سردار ابراهیم کریمی : هوشمند سازی پلیس در خدمات دهی به مردم و کنترل مجرمان

پایگاه خبری احوال نیوز ، مشاور فرمانده ناجا در قرارگاه هوشمند سازی پلیس، گفت: هوشمند سازی پلیس در ۲ بخش خدمات دهی به مردم و نظارت و کنترل جرم و مجرمان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “ابراهیم کریمی” در حاشیه سفر به استان اصفهان با اشاره به اینکه قرارگاه هوشمند سازی پلیس با تدابیر سردار “حسین اشتری” فرمانده ناجا از سال ۹۹ تاسیس شد، اظهار داشت: در سال ۹۹ زیر ساخت های هوشمند سازی پلیس فراهم شد، در سال ۱۴۰۰ محقق می شود و ان شاءالله در سال ۱۴۰۱ آنها را توسعه می دهیم.

وی افزود: نیروی انتظامی با شناخت محیط اطراف و داده هایی که دریافت می کند تجهیزات مدرنی را نیاز دارد که برای کار پلیسی تهیه و به کارگیری کند.

مشاور فرمانده ناجا در قرارگاه هوشمند سازی پلیس ادامه داد: ابتدا باید تحقیقات کنیم و نرم افزارهای مورد نیاز پلیس را پیاده سازی کنیم، هوشمند سازی پلیس در ۲ بخش خدمات دهی به مردم و نظارت و کنترل جرم و مجرمان انجام می شود که در بخش خدمات دهی به مردم که ۹۸ درصد کار پلیس را تشکیل می دهد باید با مردم تعامل برقرار شود و آنها از ابزارهای پلیس استفاده کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با ساخت اپلیکشن “پلیس من” که در سال ۹۹ انجام شد، مردم می توانند در منزل خود بسیاری از خدمات را دریافت کنند که این خدمات توسعه می یابد و ارتباط ۲ سویه با آنها فراهم می شود، افزود: در بخش عملیات و خدمات انتظامی که به مردم ارائه می دهیم نیز زمان را کوتاه می کنیم.

سردار کریمی با بیان اینکه در بخش نظارت و کنترل مجرمان نیز می توانیم میزان نظارت و کنترل را افزایش دهیم، خاطر نشان کرد: این طرح یک طرح ۳ ساله است که ان شاءالله تا سال ۱۴۰۱ به خواسته های خود خواهیم رسید.

وی اشاره ای نیز به بازدید خود از مراکز انتظامی استان اصفهان کرد و بیان داشت: بحمدلله با برنامه ریزی های خوبی که توسط سردار “میرحیدری” فرمانده انتظامی این استان انجام شده و تدابیر به کار گرفته شده امنیت خوبی در شهرها و جاده های این استان برقرار است.

مشاور فرمانده ناجا در هوشمند سازی پلیس اظهار داشت: از کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان که خدمات دهی به مردم را جزو افتخارات خود می دانند و با تلاش شبانه روزی و مضاعف خدمت رسانی می کنند، تقدیر می شود و ان شاءالله در چند روز آینده نیز این امنیت و آرامش به خوبی تامین می شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس در راستای صیانت از سلامت مردم در کنار حافظان سلامت و با شعار نوروزی “امنیت و سلامت، نشاط بهاری” ابلاغیه ها و محدودیت های ستاد مقابله با کرونا را با تمام قوت اجرایی می کند تا ان شاءالله این بیماری شیوع پیدا نکند و از بین برود و مردم بتوانند با خیال راحت تردد کنند و در کنار خانواده شاد و با نشاط باشند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x