اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان: سارق مسلح هیوندا آوانته دستگیر شد

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان: سارق مسلح هیوندا آوانته دستگیر شد

سارق مسلح هیوندا آوانته دستگیر شد

پایگاه خبری احوال نیوز، جانشین انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی مسلح که یک دستگاه سواری هیوندا آوانته را سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پس از شکایت فردی مبنی بر سرقت مسلحانه سواری هیوندا آوانته او در شهر “اصفهان”، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان زبده و متخصص پلیس آگاهی اصفهان نیز از همان دقایق اولیه تحقیقات خود را آغاز کردند و با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند این سارق مسلح را که غیر بومی بود در مخفیگاه اش شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق یک قبضه سلاح وینچستر و یک سواری پراید که سابقه توقیف قضائی نیز داشت کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه سواری هیوندا آوانته نیز به مالک تحویل داده شد بیان داشت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی استرداد اموال مسروقه به مالکان را از اولویت های کاری نیروی انتظامی دانست و خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی پلیس بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان آنها است که این مهم به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر همچنین از شهروندان خواست، از سوار کردن افراد ناشناس در خودروی خود اکیدا خودداری کنند واگر با سارقان روبرو شدید اکیدا از درگیری با آنها خودداری کنید و در اسرع وقت با پلیس تماس و مشخصات ظاهری یا پلاک خودروی آنها را اطلاع دهید تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x