اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بنفشه خاموشیان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت: خدمت رسانی به ۴۰۰ خانواده دارای فرزند معلول جسمی حرکتی و ذهنی

بنفشه خاموشیان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت: خدمت رسانی به ۴۰۰ خانواده دارای فرزند معلول جسمی حرکتی و ذهنی

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت خبر داد: خدمت رسانی به ۴۰۰ خانواده دارای فرزند معلول جسمی حرکتی و ذهنی

بنفشه خاموشیان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت با اعلام این خبر گفت: این انجمن با شماره ثبت ۱۹۴۳ و کسب مجوز از استانداری اصفهان و سازمان بهزیستی استان در حال خدمت رسانی به ۴۰۰ خانواده دارای فرزند معلول جسمی حرکتی و ذهنی است.
وی با عرض تبریک سال نو خدمت همه هموطنان عزیز و تقارن آن با اعیاد مبارک شعبانیه و آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای تمامی خیرین و همشهریان گرامی اضافه کرد: در آغاز سال جدید و تقارن آن با اعیاد مبارک ماه شعبان به ویژه ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج)، بر خود لازم می دانم از حمایت های بی شائبه خیرین و همشهریان گرانقدر در حمایت از توانیابان تحت پوشش این خیریه کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشم.
بنفشه خاموشیان(نصر) با اشاره به خدمات این انجمن برای خانواده های توان‌خواه اضافه کرد: خوشبختانه با همت و یاری خیرین گرانقدر توانستیم در سال گذشته خدمات ارزنده ای همچون پرداخت کمک هزینه دارو و درمان، پرداخت کمک هزینه های توابخشی (کاردرمانی و گفتاردرمانی)، پرداخت کمک هزینه های مربوط به دندانپزشکی، توزیع ۱۲ مرحله پک ضدعفونی کننده و ماسک، توزیع ۱۵ مرحله سبد ارزاق و… به خانواده های تحت پوشش انجام دهیم.
وی در راستای انتشار خبر مربوط به کلاهبرداری با نام انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت، ضمن قدردانی از زحمات پلیس فتا و نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فعالیت های موثر و حضور پررنگ این خیریه در جامعه باعث شده بود که در سال ۱۳۹۷ برخی افراد سودجو در خارج از کشور از خوشنامی انجمن خیریه کودکان بهشت استفاده نموده و اقدام به سوء استفاده از باورهای دینی(مانند انواع ادعیه، گرفتن سرکتاب و… ) و اغفال هموطنان در قالب مسائل خرافی نمایند و در نهایت با انجام عمل فیشینگ از ایشان کلاهبرداری کنند.
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت ادامه داد: این موضوع موجبات بروز نگرانی برای خیرین استان و کشور شده بود که با انجام پیگیری های لازم و اعلام به مراجع ذیربط همچون پلیس فتای استان اصفهان، خوشبختانه تیم کلاهبردار در خارج از کشور شناسایی و فرد مرتبط با این موضوع نیز به محض ورود به کشور دستگیر شد.

وی با اعلام نشانی الکترونیکی انجمن www.heaven-children.ir یاد آور شد: کلیه اقدامات و فعالیت های این مجموعه در این درگاه اطلاع رسانی شده و همانطور که در اطلاعیه های قبلی این انجمن و پلیس فتا نیز عنوان شده بود، از آنجایی که انجمن خیریه کودکان بهشت درگاه اینترنتی دریافت وجه ندارد لذا خواهشمند است در صورت تمایل همچون گذشته کمک ها و حمایت های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۸۳۳۰۹ به نام انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت واریز نمایید.
خاموشیان در پایان ضمن تشکر از مهر بی پایان همه همراهان عزیز که مانند خانواده ای پر مهر در طی ۲۴ سال فعالیت این انجمن، در کنار خدمتگزاران این مجموعه و توان‌یابان این خیریه بودند، ابراز امیدواری کرد تا در سال جدید نیز همچون گذشته بتوان در جهت خدمت هرچه بیشتر به خانواده های نیازمند، اقدامات ارزنده تری انجام داد.
شایان ذکر است دفتر اصلی انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت واقع در خیابان فروغی کوچه ۵۶ بوده که همه روزه به غیر از ایام تعطیل پاسخگوی هموطنان عزیز است. همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۶۴۰۹۴ و یا ۰۹۱۳۸۸۷۷۲۷۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x