اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ محمد حسین باباکلانی: جان باختن یک مادر به همراه پسرخردسالش در نجف آباد

سرهنگ محمد حسین باباکلانی: جان باختن یک مادر به همراه پسرخردسالش در نجف آباد

مرگ خاموش مادر و پسرش

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از جان باختن یک مادر به همراه پسرخردسالش براثر گازگرفتگی خبر داد.

سرهنگ” محمد حسین باباکلانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد گاز گرفتگی بلافاصله در محل حضور یافته و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد زن جوانی به همراه مادر و پسرخردسالش در منزل مادر خود خواب بودند که برادر زن جوان هنگام ورود به منزل متوجه بیهوش شدن هر ۳ نفر شده و آنها را به بیمارستان منتقل می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد عنوان کرد: در بررسی صورت گرفته توسط کادر درمانی بیمارستان مشخص می شود زن جوان و پسر خردسالش فوت کرده و مادر زن جوان با توجه به پائین بودن علائم حیاتی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری می شود.

سرهنگ باباکلانی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه علت فوت این افراد را گازگرفتگی عنوان کردند اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم اصول ایمنی را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت کرده و همیشه مقدار کمی از در یا پنجره را برای تهویه منزل باز بگذارند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x