اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکاردر منطقه ۱۴ آغاز می شود.

عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکاردر منطقه ۱۴ آغاز می شود. تا باعث کاهش ترافیک این منطقه گردد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، این پروژه همزمان با دهه فجر و با حضور شهردار نوروزی و معاونین شهرداری و  مسئولان استانی شهری  و جمعی از اصحاب رسانه در میدان شهدای ورزشکار برگزار گردید .

مهندس ایرج مظفر،  معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به کاهش ترافیک  با ساخت تقاطع غیرهمسطح در میدان  شهدای ورزشکار گفت :

 فردا و همزمان با دهه فجر عملیات عمرانی تقاطع غیر هم سطح با  اعتبار این پروژه به مبلغ  440 میلیارد ریال است که پیش بینی می شود تا ۹ ماه دیگر بهره برداری برسد  و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

مزیت های این  پروژه کاهش ترافیک میدان شهدای ورزشکار است که  عبور خودروهای سنگین برون شهری و عبور خودروهای شهری به سمت شهرستان دولت آباد را شامل می شود. کاهش زمان و سوخت و انرژی ازدیگر  اهداف ساخت این تقاطع می باشد.

-مشخصات فنی پروژه دیوارهای طرفین مسیر زیر گذر ۵۰۰ مترو ارتفاع دیوارها بین یک تا هشت متر است و برای این طرح دو مخزن ۱۵۰ متر مکعبی برای جمع آوری آب های سطحی پیش بینی شده است ۷۵۰ متر حجم خاک برداری در این پروژه و  ۱۰۰ هزار مترمکعب بتن ریزی،   ۱۰ هزار مترمکعب و ۱۵ هزار مترمربع قالب بندی دارد.

مهد لو، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان :

بخش عمده در آمد از  ارزش افزوده مردم تامین می گردد.

 مایه خوشحالی است که پروژه بتواند مشکل مردم را حل کند.

حاجی دلیگانی ، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس :

شهر اصفهان و دولت آباد حد و حدود دارند و این تبادل خدمات هم از قبل وجود داشته است .

بحث مترو از ایستگاه زینبیه تا شاهین شهر و خط دیگری از اصفهان به شاهین شهر با هم یکی شوند از یک طرف با شهرداری اصفهان واز طرف دیگر با  راه شهر سازی در ارتباط هستیم. علیرضا نصر اصفهان ، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

اشاره به دو مورد بحث تاثیر و مشاهدات شهرداری  است که در مورد اول میتوان به هم نزدیک بودن شهرها باعث اثر گذاری بر بقیه شهرها میشود یعنی توسعه و پیشرفت اصفهان توجه به شهرهای دیگر است .

و از مشکلات مردم و عملکرد شهرداری که بخش عمده آن شامل موارد اقتصادی می شود و بعد این طرحها در اختیار مردم قرار می گیرد چون مردم کلیت نظام را می بینند .

دکتر قدرت الله نوروزی ، شهردار مرکزی اصفهان : بحمد خدا امروز شاهد کلنگ زنی این طرح بوده ایم .

سرعت بخشیدن با هزینه ۲۰۰ میلیاردی در ۱۰ ماه و سرعتی که در پروژهها داریم شاهد زیر گذار شایسته برای کامیون ها باشیم . سرعت و افزایش ، کیفیت است. و باید گفت : انقلاب عمرانی در اصفهان اتفاق افتاده است .

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x