اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ حمیدرضا اکبری : اجرای طرح جمع آوری کارتن خواب ها و متکدیان در اصفهان

سرهنگ “حمیدرضا اکبری : اجرای طرح جمع آوری کارتن خواب ها و متکدیان در اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح جمع آوری کارتن خواب ها و متکدیان از سطح حوزه کلانتری ۲۶ اصفهان خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا اکبری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وصول مطالبات متعدد شهروندان حوزه کلانتری ۲ زینبیه و طی جلسات سه جانبه کلانتری ۲۶، شهرداری منطقه ۱۴ و شورای اسلامی شهر اصفهان جمع آوری کارتن خواب ها و متکدیان که در اماکن و معابر پر تردد مستقر و ضمن ایجاد مزاحمت برای شهروندان موجبات تخریب چهره شهر را فراهم آورده بودند،موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی آن یگان در عملیات هایی ۱۰ کارتن خواب و متکدی را از سطح حوزه کلانتری ۲۶ اصفهان جمع آوری و به کمپ های مجاز تحویل دادند.

سرهنگ اکبری در پایان خطاب به شهروندان خاطر نشان کرد:برخورد قاطعانه با معضلات اجتماعی نیارمند مشارکت همه ادارات و ارگان های دولتی بوده و نیروی انتظامی با تمام توان در راستای تحقق بخشیدن به مطالبات بر حق شهروندان تلاش خواهد نمود تا احساس امنیت را در بین شهروندان نهادینه و مردم عزیز نیز توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و کمک های خود را در اختیار نهادهای مرتبط بگذارند و به متکدیان تحویل ندهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x