اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

با حضور سردار فدا و اسماعیل قربانی ساختمان ستاد مخابرات اصفهان مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی شد

با حضور سردار فدا و اسماعیل قربانی ساختمان ستاد مخابرات اصفهان مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی شد

طی مراسمی ساختمان ستاد مخابرات منطقه اصفهان مزین بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گردید و از سردیس این شهید بزرگوار  در ورودی این ساختمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

 سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در این مراسم که همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور جمعی از مسئولین استانی و مدیران مخابراتی در ستاد مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

 و ضمن برشمردن ویژگیهای منحصر به فرد این شهید عزیز گفت: آنچه مهم است این است که هر کدام از ما در هر جایی هستیم پیرو این شهید بزرگوار باشیم و خود را متصف به اوصاف ایشان کنیم

 ولایت مداری را از ویژگیهای برجسته ایشان دانست  که در چهار دهه خدمت صادقانه و خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ذره ای از مسیر ولایت دور نشد و همیشه سرباز ولایت فقیه و رهبری بود.

اسماعیل قربانی،  سرپرست جدید  مخابرات منطقه اصفهان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین و همکاران مخابراتی  مزین شدن ساختمان ستاد مخابرات بنام سردار دلها را اتفاق مبارکی دانست که  امیدوار است  بتوانیم در خصوصیات اخلاقی و کاری دنباله رو حقیقی این شهید عزیز باشیم و در صحرای محشر شرمنده این عزیزان نباشیم.

ضمن اشاره  به حضور  ایثارگران در بین جامعه مخابراتی منطقه اصفهان این را  از افتخارات  میزبانی جمع کثیری از رزمندگان دفاع مقدس در جای جای استان دانست که خود نشان مانوس بودن این مجموعه با فرهنگ جهاد و شهادت است.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x