اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

احمد رضا مرادی مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری: ورودی های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی بازگشایی شد

احمد رضا مرادی: ورودی های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی بازگشایی شد

احمد رضا مرادی ، مدیر عامل  سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا، ورودی های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی بازگشایی شد اما ممنوعیت برگزاری مراسم های عزاداری همچنان پابرجااست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان

احمدرضا مرادی گفت : از تاریخ هشتم آذرماه سال جاری با توجه به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی تعطیل و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی زیارت اهل قبور و برگزاری مجالس ترحیم در آرامستان ها ممنوع شد.

و با تصمیم ستاد مقابله با کرونا، مجددا فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان مهیا شده است و ورودی های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی باز گشایی می شود.

با  این حال همچنان برگزاری مجالس ترحیم ممنوع است بنابراین همشهریان در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری با توجه به اصول و دستورالعمل های  بهداشتی، برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایرآرامستان ها مراجعه کنند.

ولی با  عدم توجه به توصیه های بهداشتی باعث بازگشت مجدد محدودیت ها به آرامستان ها خواهد شد از شهروندان درخواست دارم از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط های سر بسته خودداری کنند.

حضور افراد در محوطه آرامستان و زیارت اهل قبور باید با کمترین نفرات و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیردو شهروندان از توزیع هرگونه مواد خوردنی و آشامیدنی غیر بسته بندی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات به شدت پرهیز کنند.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عادل

خدا قوت

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x