
ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات اصفهان،منتخب هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان شد.
به گزارش خبر نگارپایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از شرکت مخابرات اصفهان در این انتخابات که از سال ۸۴ تاکنون هر سه سال یکبار برگزار شده و ششمین دوره آن ۱۳ آذرماه ۱۳۹۹ به صورت الکترونیکی و از طریق فناوری بلاک چین با شرکت بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط برگزار شد، ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات منطقه اصفهان توانست با حمایت و رای بالای رای دهندگان به جمع هیات مدیره این انجمن راه یابد.
سازمان نظام صنفی رایانهای : شامل سه بخش از اعضای حقوقی، مشاورهای و فروشگاهی است که در این دوره ۱۲ نفر در حوزه حقوقی، دو نفر در حوزه فروشگاهی و دو نفر در بخش مشاورهای به عنوان هیئت مدیره جدید سازمان معرفی شدند . در این انتخابات ۲۴ نامزد در بخش شرکتی، پنج نامزد در بخش فروشگاهی، ۵ نفر در بخش بازرسی و ۷ نامزد در حوزه مشاوره برای حضور در انتخابات به منظور انتخاب بعنوان هیئتمدیره اعلام آمادگی کردند که در بین آنها، افراد شاخص ناآشنا و باتجربه ای حضور داشتند.
این موفقیت را به ایشان، شرکت مخابرات ایران و همکارانمان در مخابرات منطقه اصفهان تبریک عرض می نماییم.
رویا مردانی
انتهای پیام /*
