اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

اعمال قانون بیش از ۱۰۰۰ خودروی متخلف از ابتدای طرح ممنوعیت ترددها تاکنون/ هر گونه تغییر و مخدوش کردن پلاک جرم است

اعمال قانون بیش از ۱۰۰۰ خودروی متخلف از ابتدای طرح ممنوعیت ترددها تاکنون/ هر گونه تغییر و مخدوش کردن پلاک جرم است

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : از ابتدای شروع طرح ممنوعیت ترددها در شهر اصفهان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ خودرو که مصوبات طرح را رعایت نکرده اند توسط دوربین های ثبت تخلفات و ماموران پلیس جریمه شده اند.

به گزاش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا محمدی” گفت: پلیس مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرایی می کند و از شروع طرح ممنوعیت خروج خودرو با پلاک بومی از شهر اصفهان و ورود خودرو با پلاک غیر بومی به این شهر بیش از یک هزار خودرو توسط دوربین های ثبت تخلفات رانندگی و ماموران پلیس جریمه شده اند .

وی افزود: تردد وانت بار ، تاکسی و تاکسی های اینترنتی بعد از ساعت ۹ شب بلامانع است و دیگر خودروهای شخصی مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین مشاهده شده افرادی پلاک خودرو را که هویت خودرو است تغییر یا مخدوش می کنند که این عمل جرم است و افرادی که مرتکب آن شوند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی می شوند.

رئیس پلیس راهور اصفهان بار دیگر از همکاری و تعامل مردمی فهیم اصفهان با پلیس تقدیر کرد و اظهار داشت: انشاءالله با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و کاهش ترددها می توانیم زنجیره اتصال این بیماری را قطع و به حافظان سلامت کمک کنیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x