اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی و دستگیری آنها توسط پلیس اصفهان

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی در “اصفهان”

پایگاه خبری احوال نیوز ، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی برای خارج از کشور از ۱۰ نفر کلاهبرداری کرده و متواری شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از کسب دستور قضائی و هماهنگی های لازم و انجام یکسری اقدامات تخصصی مشخص شد این کلاهبردار حرفه ای در یکی از استان های شمالی مخفی شده که یک گروه از ماموران با نیابت قضائی به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی فر تاکید کرد: فرد دستگیر شده که ۴۰ میلیارد ریال از ۱۰ شهروند با ترفند جعل سند و مدارک تحصیلی و مهاجرتی کلاهبرداری کرده بود برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه پلیس بارها به شهروندان هشدار داده که فریب اینگونه افراد کلاهبردار و شیاد را نخورند ولی متاسفانه بازهم شاهد وقوع این نوع کلاهبرداری ها هستیم که بازهم توصیه می شود برای انجام هرکاری از راه قانونی و مجاز وارد شوند و مراقب باشند در دام شیادان گرفتار نشوند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x