اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

امداد رسانی ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” به مسافران اتوبوس مسافربری دچار نقص فنی

امداد رسانی ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” به مسافران اتوبوس مسافربری

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس راه استان از امداد رسانی و کمک ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” به مسافران یک اتوبوس مسافربری که دچار نقص فنی شده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین پورقیصری”  اظهار داشت: ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه بعد از ظهر روز گذشته ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” حین گشت زنی در این محور مشاهده کردند یک اتوبوس مسافربری “مان” در حاشیه جاده توقف کرده است.

وی افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد این اتوبوس از “شهرکرد” به “تهران” در حرکت بوده که به علت نقص در سیستم برق خودرو دچار نقص فنی شده که بلافاصله نسبت به ایمن سازی محور اقدام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از ایمن سازی محور، مسافران اتوبوس که سردشان شده بود به پایگاه هلال احمر “قرقچی” انتقال داده شدند تا اتوبوس جایگزین به محل برسد.

رئیس پلیس راه اصفهان با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه، شبانه روز در سرمای شدید زمستان وگرمای سوزان تابستان درحال خدمت رسانی می باشند از رانندگان وسایل نقلیه نیز خواست: حتما قبل از سفر مخصوصا در فصل زمستان نسبت به رفع عیب خودروی خود مطمئن شوند و اصول ایمنی را رعایت کنند تا انشاءالله شاهد درجاده ماندن راننده یا مسافری نباشیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x