بازدید سرزده ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان از مرکز مخابرات شهید قندی

ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات اصفهان : از مرکز شهید قندی اصفهان سرزده دیدار کرد
سرپرست مخابرات منطقه اصفهان: به منظور بررسی روند عملکرد مرکز مخابراتی شهید قندی ضمن بازدید از این مرکز با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل از شرکت مخابرات اصفهان ، ناصر مشایخی نظارت میدانی را شرط حل مشکلات دانست و گفت : قصد ما از بازدیدهای چهره به چهره آگاهی از جزئیات مشکلات موجود مراکز و تلاش در جهت مرتفع ساختن آنهااست و با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب به مردم، تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع را یک اصل برشمرد تضمین حقوق مشترکین و رعایت مصالح آن ها سیاست اصلی مخابرات است و در این راستا تمام همت خود را برای به روز رسانی ارائه خدمات و سرویس هاذ در مراکز مخابراتی به کار خواهیم بست و در این راه از تمام مولفه های نظارت و پیگیری بهره خواهیم برد.
در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف مرکز نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از توجه سرپرست مخابرات منطقه به در جهت رفع مشکلات و دغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.
رویا مردانی
انتهای پیام /*
