آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بهداشت بوشهر بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه یزد

برای پیشگیری شیوع بیماری کرونا شرکت مخابرات منطقه اصفهان فعالیت های غیر حضوری خود را بیشتر می کند

برای پیشگیری شیوع بیماری کرونا شرکت مخابرات منطقه اصفهان فعالیت های غیر حضوری خود را بیشتر می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، ناصر مشایخی، سرپرست شرکت مخابرات اصفهان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، گفت : شرکت مخابرات منطقه اصفهان برای پیشگیری بیشتر از شیوع بیماری کرونا استفاده از خدمات غیر حضوری را افزایش داده است. بر این اساس، شماره ۲۰۲۰ را سیستم پشتیبانی مشتریان قرار داده شده است. این شماره دارای امکاناتی از قبیل، جهت پرداخت و برسی مشکلات مخابراتی و

  • خرید سرویس و حجم مناسب
  • تمدید و شارژ اینترنت
  • خرید ترافیک – حجم اضافی
  • ورود به ناحیه کاربری
  • زمان و حجم باقیمانده اینترنت
  • لیست مودم های پیشنهادی
  • خرید مودم ADSL و VDSL
  • نصب صحیح مودم
  • تست سرعت اینترنت و راهنما و…. استفاده می شود. و با این شماره ها می توان بدون مراجعه به اداره مخابرات مشکلات همشهریان را به طور کامل بر طرف کند.
ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان

همچنین با راه اندازی سامانه ۲۰۰۰ توسط شرکت مخابرات پرداخت غیرحضوری تمامی قبوض پرداختی (تلفن ثابت و همراه، آب و فاضلاب، برق، گاز) از طریق این سامانه امکان پذیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، ناصر مشایخی ادامه داد: با توجه به تجربه موفق سامانه ۱۸۱۸ در زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، سامانه ۲۰۰۰ با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان راه اندازی شده است.

از جمله مزایای این سامانه، عدم محدودیت در پرداخت قبوض، دسترسی آسان، امنیت و اطمینان خاطر برای مشترکین است.

فروش شارژهای اعتباری تلفن‌ همراه و کدهای دستوری ( امکان دسترسی از طریق USSD) نیز از برنامه‌های آینده این سامانه است.

کدهای ۲۰۲۰ برای مشترکان اینترنت خانگی، کد ۲۰۱۰ برای مشترکان تجاری و فیبرنوری مخابرات ایران، کد ۲۰۰۰ برای تمامی خدمات پرداختی، کد ۲۰۲۱ برای ارتباطات مردمی و۲۰۱۱۷ برای خرابی تلفن در نظر گرفته شده است.

سامانه پاسخگویی۲۰۱۰ یا مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل ، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.
امکان پاسخگویی به همه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت از قابلیت های ویژه این مرکز است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت پس از اعلام، برطرف می شود.
براساس گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصول ها و سرویس ها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبه ها را در اختیار مشترکان قرار دهد.

سامانه تمام مکانیزه متمرکز ۲۰۱۱۷ جهت پیگیری و رفع خرابی تلفن ثابت، در صورتی ‌که مشترکان با هرگونه مشکل قطع ارتباط در تلفن ثابت برخورد کنند، می‌توانند با شماره‌گیری سامانه گویا ۲۰۱۱۷ شماره تلفن معیوب را وارد کرده و منتظر پیگیری مشکل از سوی شرکت مخابرات باشند.

باید یادآوری کرد مشترکان قبل از تماس با سامانه و اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن خطوط تلفن داخلی تلفن خود اطمینان حاصل کنند، زمانی ‌که با انجام بررسی‌های لازم از سالم بودن خطوط داخلی تلفن مطمئن شدند، باید با سامانه اعلام خرابی تلفن تماس حاصل کنند؛ چراکه بیشتر افراد قبل از کنترل و بررسی خطوط داخلی سریعا با سامانه تماس می‌گیرند.

همچنین به محض تماس مشترکان تلفن ثابت از هر نقطه استان با ۲۰۱۱۷ شماره تماس‌شان به همراه نشانی محل مورد‌ نظر به صورت اتوماتیک در سیستم ثبت خرابی ثبت می‌شود و در مرحله اول معیوب بودن شماره تماس از طریق سالن دستگاه چک می‌شود و در صورتی‌ که مشکل از این بخش نباشد ماموران مخابرات به محل مربوطه اعزام می‌شوند.

در بررسی فیزیکی از کابل‌های هوایی باز هم کابل تا درب منزل چک می‌شود و اگر مشکلی وجود داشته باشد از طرف مامورین برطرف خواهد شد و همچنین در صورت تماس مجدد مشترک با سامانه نتیجه به مشترک اعلام می‌شود.

راه‌اندازی این سامانه تا حدزیادی از مراجعه حضوری افراد به خصوص مناطق روستایی به شرکت مخابرات کاسته خواهد شد.این سیستم در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از ۷۲ ساعت اختلال تلفن ثابت شناسایی و برطرف می‌شود و از بسیاری از مراجعات جلوگیری به عمل می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، ناصر مشایخی ادامه داد: سامانه رفع خرابی تلفن ثابت پیشتر با ۱۱۷ برای مشترکان شناخته شده بود که از حدود یک‌سال پیش به ۲۰۱۱۷ تغییر یافته است.

سامانه پاسخگوی ۲۰۲۱ یک سامانه  جامع و فعال در سراسر کشور می باشد که مشتریان گرامی جهت رفع موانع و مشکلات و همچنین دریافت پاسخ های کارشناسی می توانند با آن تماس حاصل نمایند.

این سامانه در مخابرات دارای گزینه های ۱ تماس با کارشناسان حوزه رفع خرابی تلفن ثابت؛ ۲ تماس با کارشناسان امور مشترکین تلفن ثابت؛ ۳  تماس با کارشناسان ابونمان تلفن ثابت؛ ۴  تماس با کارشناسان تلفن همراه؛  ۵  تماس با کارشناسان اداره روابط عمومی؛ ۶ تماس با  کارشناسان اداره بازرسی و ثبت شکایات؛ ۷  تماس با کارشناسان اداره حراست و ۸ سایر خدمات می باشد که مردم شریف استان ضمن تماس با این سامانه می توانند سوالات خود را از حوزه مربوطه بپرسند.

شایان ذکراست، این سامانه در ایام غیر تعطیل توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده می شود و در روزهای تعطیل صدای مشترکین ضبط شده و در اولین روزکاری پس از آن به مسائل آنها پرداخته خواهد شد.

سایت ۱۱۸ ایران برای ثبت اطلاعات توسط خود متقاضیان ایجاد شده تا همه مردم از هر شغلی حتی سرپایی که بدون محل با موبایل خود کار می کنند بتوانند اطلاعات شغلی و خدمات خود اعم از :

  • شماره تماس تلفن های ثابت ( بدون محدودیت تعداد و همچنین امکان تغییر شماره برای مستاجرین محترم که محلشان جابجا شده و شماره ها عوض می گردند )
  • شماره همراه و موبایل
  • آدرس دقیق با کدپستی
  • عنوان شغلی
  • وب سایت و ایمیل
  • تعیین نوع خدمات و مشاغل
  • شرح خدمات و تبلیغات و توضیحات مورد نظر
  • بنر و عکس تبلیغاتی یا لوگو

را ثبت نمایند و آحاد مردم و مشتریان گرامی براحتی بتوانند شماره فرد مورد نظر یا مکان مورد نظر را پیدا نمایند.

سامانه #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران نیازهای مشترکان تلفن ثابت را در زمینه‌های مختلف خدمات تلفن ثابت و اینترنت شرکت مخابرات ایران مرتفع می‌سازد و برای خدمات قابل ارائه در این سامانه هیچ نیازی به مراجعه حضوری به مراکز و دفاتر پیشخوان دولت نیست.

سامانه #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران برای تلفن ثابت، خدماتی از قبیل تلفن ثابت، پیش ثبت‌نام و پیگیری ثبت‌نام، ثبت خرابی و پیگیری رفع خرابی تلفن ثابت را به متقاضیان ارائه می‌کند.

این سامانه همچنین برای متقاضیان در حوزه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) نیز خدمات ثبت‌نام، تمدید قرارداد، خرید ترافیک، مانده اعتبار و تغییر رمز پنل (adsl.tci) را پشتیبانی می‌کند که نیاز مراجعه حضوری مشتریان را منتفی کرده است.

از دیگر مزایای این سامانه، ثبت شماره تلفن همراه (برای دریافت پیامک هزینه کارکرد تلفن ثابت) است و اگر مشترکی درخواست ثبت شماره تلفن همراه، برای دریافت پیامک کارکرد قبوض را داشته باشند از طریق این سامانه می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین این سامانه قابلیت ارائه شناسه قبض و شناسه پرداخت را به مشترکان تلفن ثابت دارد.

شماره های ۲۰۱۰ و ۲۰۲۰ و ۲۰۱۱۷ و ۲۰۲۱ و ۲۰۰۰ و ۱۱۸ و #۲۰۲۰* آماده ی پاسخگویی تمامی ساعات شبانه روزدر ارتباط با مشکلات مخابراتی می باشد.

ضمنا برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت شرکت مخابات به آدرس www,TC.IR مراجعه کنید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x