اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: حملات تروریستی علیه اماکن مقدس اثبات می‌کند که هیچ گونه ارتباطی میان ادیان و تروریسم وجود ندارد

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: حملات تروریستی علیه اماکن مقدس اثبات می‌کند که هیچ گونه ارتباطی میان ادیان و تروریسم وجود ندارد

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی پاکستان و فرانسه اعلام کرد: این حملات تروریستی علیه اماکن مقدس ثابت می‌کند که هیچ گونه ارتباطی میان ادیان و تروریسم وجود ندارد.

پایگاه خبری احوال نیوز ،  انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پی وقوع دو حمله تروریستی در مسجدی در پیشاور پاکستان و کلیسایی در نیس فرانسه که منجر به کشته و زخمی بیش از صدوچهل انسان بیگناه شد، با انتشار بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است؛ اینگونه فجایع و دیگر حملات تروریستی علیه اماکن مقدس باز هم این موضوع را اثبات می‌کند که هیچ گونه ارتباطی میان ادیان و تروریسم وجود ندارد بلکه ادیان نیز خود جز اهداف تروریستی هستند.

ما بر این امر معتقد هستیم که سالهاست تروریسم از یک تندروی عقیدتی و یا تفسیر اشتباه عبور کرده و به سازمانی در جهت تحمیل اراده قدرت‌های بزرگ و تخریب زیرساخت‌های کشور‌های درحال توسعه تبدیل شده است.

از این رو هرگونه پیوند و تلاش در جهت ارتباط میان این دو مقوله کمکی است به سیاستگذاران پشت پرده تروریسم در جهت هدایت و حمایت این پدیده مخرب در جهان تحت هر عنوان و القابی که باشد.

این انجمن ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حوادث، از تمامی نخبگان، شخصیت ها، اندیشمندان و رهبران ادیان الهی در سراسر دنیا درخواست کرد تا با افشاگری در خصوص سوءاستفاده تروریسم از ادیان الهی، و با اتخاذ مواضعی همانند اظهارات پاپ فرانسیس و مفتی اعظم مصر و کمیسر عالی سابق حقوق بشر سازمان ملل متحد، در مورد تضاد میان ادیان و تروریسم به روشنگری بپردازند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x