اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر و قابل توجه مشمولان غایب / مساعدت ویژه پلیس اصفهان برای مشمولان غایب

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر و قابل توجه مشمولان غایب / مساعدت ویژه پلیس اصفهان برای مشمولان غایب

مساعدت ویژه پلیس اصفهان برای مشمولان غایبی که هر چه زودتر خود را معرفی کنند

پایگاه خبری احوال نیوز ، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، از مساعدت ویژه این فرماندهی به مناسبت هفته ناجا برای مشمولان غایبی که هرچه زودتر خود را معرفی کنند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” با اشاره به مساعدت ویژه به مناسبت هفته ناجا برای مشمولانی که بیش از یک سال از غیبت آنها گذشته گفت: در صورتی این افراد هرچه زودتر خود را معرفی کنند در نیروهای مسلح استان اصفهان پذیرش و در همین استان نیز دوره آموزش و ادامه خدمت وظیفه عمومی خود را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه عدم معرفی مشمولان آنان را با محرومیت های اجتماعی همچون استخدام در دستگاه های دولتی و … مواجه خواهد کرد اظهار داشت: برابر قانون موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل، کارگاه ها، کارخانه ها، شرکت ها، بنگاه ها، مغازه ها، تعمیرگاه ها و … چنانچه مبادرت به بکارگیری مشمولان غایب کنند با جریمه های سنگین روبرو می شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مشمولانی که غیبت دارند و تا کنون نسبت به معرفی خود اقدام نکردند، این غیبت مانع از رسیدگی به درخواست معافیت پزشکی آن ها نمی شود و اگر چنانچه بیماری خاصی دارند و براساس آن واجد شرایط دریافت معافیت پزشکی می شوند می بایست به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اگر مشمولی خدای ناکرده به بیماری کرونا مبتلا شده باشد تا زمانی که وضعیت وی به حالت عادی برگردد و بهبودی کامل را حاصل کند بایستی مدارک پزشکی خود را به معاونت وظیفه عمومی استان ارائه کند تا برای وی معافیت پزشکی موقت صادر شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x