اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

فریبا: وزیر گفت ۱۰ میلیارد به استقلال دادیم تا پول شفر را بدهند، اما جای دیگری خرج شد/ در انتخاب سرمربی دخیل نبودیم

فریبا: وزیر گفت ۱۰ میلیارد به استقلال دادیم تا پول شفر را بدهند، اما جای دیگری خرج شد/ در انتخاب سرمربی دخیل نبودیم

فریبا: وزیر گفت 10 میلیارد به استقلال دادیم تا پول شفر را بدهند، اما جای دیگری خرج شد/ در انتخاب سرمربی دخیل نبودیم

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ما در انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال دخیل نبودیم چون انتخاب‌‌شان را کرده بودند.

پایگاه خبری احوال نیوز ، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه جمعی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: از رفتن نزد وزیر هدف داشتیم. در جلسه‌ای که با پیشکسوتان داشتیم، قرار شد درباره رفتن پیش وزیر هماهنگی‌هایی لازم را انجام دهیم. خوشبختانه قبل از اینکه هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم، از طرف خود وزیر دعوت شدیم.

وی افزود: پیش از اینکه وارد جلسه شویم، خودمان جلسه‌ای برگزار کردیم که مقابل وزیر چه صحبت‌هایی انجام دهیم و هر کسی چه چیزی بگوید. در این جلسه، نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی، علی جباری و … به‌ نوبت صحبت کردند. اشکالاتی که در بحث مدیرعامل، هیئت مدیره و عدم تشکیل کمیته فنی بود را مطرح کردیم. این سوال را پرسیدیم که وقتی استقلال سرمربی ندارد چه کسانی بازیکنان جدید را انتخاب کرده‌اند؟ 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما دو خواسته داشتیم، نخست اینکه از یکی دو نفر از پیشکسوتان در هیئت مدیره استقلال استفاده شود. دوم اینکه کمیته فنی باشگاه انتخاب شود. تیم‌های مطرح دنیا مثل بایرن مونیخ، رئال مادرید و …نیز کمیته فنی دارند. این کمیته نه پولی می‌خواهد نه چیزی و هدفش کمک به تیم است.

فریبا در خصوص بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ما دو گزینه بیشتر نداریم. ما زمان جلسه با وزیر نمی‌دانستیم چه کسی انتخاب می‌شود. هدف ما از جلسه با وزیر چیزهایی بود که عنوان کردم. محمود فکری و جواد نکونام‌ از بهترین مربیان ایران هستند. نکونام با فولاد خوزستان سهمیه گرفت و فکری هم به همراه نساجی مازندران نتایج خیلی خوبی کسب کرد. هر دو اصالت استقلالی دارند، جواد خانواده استقلالی دارد، محمود جان حتی دندان‌هایش را برای استقلال گذاشت. هر کدام توانایی اداره استقلال را دارند، به شرطی که بستر حمایت هواداران و پیشکسوتان را داشته باشند. ما در انتخاب سرمربی دخیل نبودیم چون انتخاب‌شان را کرده بودند.

وی در ارتباط با حرف‌وحدیث‌های پیش آمده درباره حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس گفت: وزیر گفت یک سر سوزن اینطوری نیست. او گفت کارهایی که برای استقلال انجام دادم را، جایی نگفته‌ام.‌ به او گفتم اشکالی ندارد شما و پسرت پرسپولیسی باشید، چون هر کسی به جایی تعلق خاطر دارد. ایشان گفتند در جایگاهی نیستند که بخواهند از تیمی طرفداری کنند. به ایشان گفتیم بحث ما این است که طور دیگری به استقلال نگاه می‌شود‌.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: وزیر ریز کارهای انجام داده شده برای استقلال را تشریح کرد و گفت که ۱۰ میلیارد تومان از آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گرفت تا به استقلال بدهد، اما به جای اینکه صرف هزینه طلب وینفرد شفر شود جای دیگری خرج شده است.

فریبا در پایان با اشاره به انتخاب محمود فکری برای سرمربیگری استقلال گفت: فکری سابقه زیادی دارد و هر کسی که بیاید باید از پیشکسوتان و تجربه‌شان استفاده کند. هیچ پیشکسوتی حق دخالت ندارد، بلکه باید تجربیاتش را در اختیار سرمربی قرار دهد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x