اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی

در هفته دفاع مقدس به همت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان کاروان تجهیزات ورزشی از گلستان شهدا تا خانه ورزش روستایی

در هفته دفاع مقدس به همت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان کاروان تجهیزات ورزشی از گلستان شهدا تا خانه ورزش روستایی

دفاع مقدس ادامه دارد .
پایگاه خبری احوال نیوز ، هفته دفاع مقدس گرامیداشت رشادتها و مقاومت زنان و مردان فداکار ایران اسلامی است در برابر هشت سال دفاع جانانه از میهن ،
ولی این دفاع هنوز ادامه داردو جوانان انقلابی و مومن ایران اسلامی هنوز جان برکف در طلب دفاع از اب و خاک و ناموس وطن در گمنامی تمام شربت شهادت می نوشند …. شهید زمانی نیا یکی از این قهرمانان گمنام است .
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ،داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز در دیدار با خانواده شهید زمانی نیا با اشاره به انتخاب این شهید به عنوان شهید شاخص ورزش کشور گفت: شهید زمانی‌نیا هم ورزشکار و مربی رشته تکواندو بود و شاگردانی را در این رشته رزمی تربیت کرده بود و تصمیم بر این شد که سال ۹۹، ایشان به عنوان شهید شاخص ورزش کشور انتخاب شوند.
آذرنوش اظهار داشت: در این زمینه برای معرفی شهید زمانی‌نیا که از همرزمان سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، علاوه بر فضاسازی که با نصب تصاویر شهید در اماکن ورزشی کشور صورت می‌گیرد، وصیت نامه و زندگی نامه شهید زمانی نیا هم در اختیار ورزشکاران در سطح کشور قرار می‌گیرد تا جامعه ورزش با سیره عملی این شهید بزرگوار آشنا شود و آن را سرلوحه قرار دهد.
گفتنی است به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس پنجشنبه مورخ سوم مهر ماه هزارو سیصد و نود و نه کاروان تجهیزات ورزشی به همت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای تجهیز ۵۰ باب خانه ورزش روستایی طی برنامه ای از گلستان شهدای اصفهان عازم شهرستانها میشود .

مهدی وزیری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x