اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

این بار نماینده ی روسیه در سازمان بین المللی پاسخی دندان شکن به آمریکای تروریست در باره ی ایران ابلاغ کرد.

پاسخ دندان شکن روسیه به آمریکا در مورد ایران

این بار نماینده ی روسیه در سازمان بین المللی پاسخی دندان شکن به آمریکای تروریست در باره ی ایران ابلاغ کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین با بیان اینکه امکان برای بکارگیری مکانیسم ماشه در مورد ایران وجود ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکا ریسک می کند و بار دیگر خود را در وضعیت نامناسب قرار می‌دهد.

میخاییل اولیانوف عصر امروز (شنبه) در توییتی نوشت: از قرار معلوم روز ۲۰ ماه سپتامبر (فردا یکشنبه) آمریکا اعلام می کند که گویا تشریفات برای آغاز اسنپ بک در شورای امنیت بپایان رسیده و همه تحریم های قبلی سازمان ملل علیه ایران احیا می شود.

وی افزود: کوچکترین دلیل برای چنین ادعایی وجود ندارد، واشنگتن ریسک می کند که بار دیگر خود را در وضع بسیار نامناسب قرار دهد.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در واکنش به توییتی از خبرگزاری اسپوتنیک که در آن گفته شده بود که انگلیس، فرانسه و آلمان می گویند که کاهش تحریم ها در مورد ایران پس از ۲۰ ماه سپتامبر نیز ادامه خواهد یافت، نوشت: کاملا درست است.

وی ادامه داد: البته این بدیهی است زیرا که تلاش آمریکا برای بکارگیری اسنپ بک از نقطه نظر حقوقی و تشریفاتی بی اعتبار است.

اولیانوف خاطرنشان کرد که جامعه جهانی در مورد این مساله اجماع دارد.

وزیر امور خارجه آمریکا به تازگی به رئیس شورای امنیت اعلام کرد با توجه به اینکه ایران برجام را بطور کامل اجرا نمی کند، آمریکا یک ماه بعد (روز ۲۰ ماه سپتامبر) تحریم ها علیه این کشور را بازمی گرداند.

اما در نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع خاورمیانه و مساله فلسطین برگزار شد، روسیه و چین از رئیس شورای امنیت خواستند درباره نشست‌های دوجانبه‌ای که با اعضای شورای امنیت داشته است درباره نامه آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه یا اسنپ بک اطلاع رسانی کند.

دیان دیجانی نماینده دائم اندونزی در سازمان ملل متحد که ریاست دوره‌ای شورای امنیت را هم برعهده دارد، در پاسخ گفت با توجه به مخالفت اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای امنیت با درخواست آمریکا، اقدام بیشتری نمی‌توان درباره این درخواست انجام داد.

به این ترتیب، آمریکا در ماه جاری برخلاف فشارهای زیاد نتوانسته است کاری از پیش ببرد و همچنان در این نهاد بین‌المللی منزوی است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x