اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

ناصر مشایخی: اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است.

بازدید سرزده سرپرست  مخابرات اصفهان از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور

ناصر مشایخی: اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است.

اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است.

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان

سرپرست  مخابرات منطقه اصفهان  در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور  با تاکید بر لزوم مشتری مداری گفت : اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز  ، و به نقل از شرکت مخابرات اصفهان ، ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در راستای تحقق رضایت مشتریان به صورت سرزده از قسمت پاسخگویی به  امور مشتریان مرکز تلفن شهید ردانی پور شهر اصفهان و قسمت های مختلف آن بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات و روند پاسخگویی در این مرکز قرار گرفت.

وی  پیگیری مطالبات مردمی  و اصلاح روند پاسخگویی را  از جمله مهم ترین  برنامه های خود دانست و افزود : من و همکارانم در مجموعه مخابرات منطقه اصفهان همه همت خود را به کار بسته ایم تا با رفع موانع و مشکلات موجود و تقویت سامانه های غیر حضوری در شرایط حاضر کمترین مراجعه حضوری به مراکز را داشته باشیم. سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در ادامه ضمن  بازدید از قسمتهای مختلف مرکز دیتا بر رعایت استانداردهای لازم و تلاش مضاعف برای حفظ و افزایش کیفیت سرویسهای دیتا تاکید کرد.

 مرکز تماس ۲۰۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی مشترکین مخابرات می باشد.

رویا مردانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x