اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

سارق کابل های مخابراتی در شهرستان فلاورجان پس از دستگیری به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد

سارق کابل های مخابراتی در شهرستان فلاورجان پس از دستگیری به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: فردی که اقدا م به سرقت کابل های مخابراتی می کرد در عملیات ماموران این فرماندهی دستگیر و به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ایرج کاکاوند” با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش و پیشگیری ازجرائم در نقاط جرم خیز و همچنین مبارزه جدی با آسیب های اجتماعی، طرح پاکسازی توسط ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح یک روزه ماموران به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس که با پلاک مخدوش در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی دقیق از خودروی مذکور  کابل و سیم های مخابراتی به سرقت رفته از سطح شهر کشف شد.

سارق کابل های مخابراتی در شهرستان فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به دستگیری راننده خودروی مذکور گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به  13 فقره سرقت کابل وسیم مخابراتی از سطح شهر اعتراف کردکه در این خصوص پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ کاکاوند همچنین  به دستگیری ۴ نفر معتاد متجاهر در این طرح اشاره کرد و اظهار داشت:  آرامش و امنیت شهروندان مهم ترین و اصلی ترین هدف پلیس است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x